    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jak znaleść właściciela numeru telefonu?
    Date: Thu, 10 Sep 2015 15:29:07 +0200

    ACMM-033 napisało:

    > Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > sprobuj https://czyj-to-numer.eu
    >
    > ======
    >
    > Spojrzyj kolego na datę posta, któremu odpowiadasz, poza tym, ten i jemu
    > pokrewne serwisy, nie są książkami telefonicznymi, czemu innemu służą.

    W guglowej bramce do usenetu jest w ogóle informacja o tym kiedy była
    wiadomośc wysłana? Ja to zjawisko obserwowałem już na kilku grupach
    -- wpada ktoś i jak gdyby nigdy nic, odpowiada na wiadomość napisaną
    kilkanaście lat wcześniej. To są zawsze ludzie-meteory, tacy, co ich
    ani przedtem ani potem nikt nie widzał. Oni zawsze piszą z gugla.
    Można podejrzewać, że wpadli przypadkiem, nie wiedząc nawet gdzie
    wpadają. Ten cały juzerkos też pewnie naszych uwag nie przeczyta, bo
    już nigdy więcej tu nie zajrzy. Osobnym tematem są ci, co regularnie
    używają google groups do męczenia innych. Gatunek wymierający, na
    przeglądanych przeze mnie grupach zostało ich kilku (są oznaczani
    przez mój czytnik). Ale z punktu widzenia psychiatrii takie zachowania
    sado-maso też mogą być interesujące.

    --
    Jarek