  • Data: 2015-09-12 00:15:38
    Temat: Re: Jak znaleść właściciela numeru telefonu?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnmv31d3.gid.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > W guglowej bramce do usenetu jest w ogóle informacja o tym kiedy była
    > wiadomośc wysłana? Ja to zjawisko obserwowałem już na kilku grupach

    Jest, jak najbardziej. Właśnie kilka minut temu wysyłałem na inną grupę
    link, wskazujący na pewien wątek (dziś na guglobramce) sprzed 12 lat i tam,
    jak najbardziej, daty są.

    > -- wpada ktoś i jak gdyby nigdy nic, odpowiada na wiadomość napisaną
    > kilkanaście lat wcześniej. To są zawsze ludzie-meteory, tacy, co ich
    > ani przedtem ani potem nikt nie widzał. Oni zawsze piszą z gugla.

    Jak z pejs-zbuka, synonim wszystkiego, inna sprawa, że mówiąc po niemiecku,
    chujowy.

    > Można podejrzewać, że wpadli przypadkiem, nie wiedząc nawet gdzie
    > wpadają. Ten cały juzerkos też pewnie naszych uwag nie przeczyta, bo
    > już nigdy więcej tu nie zajrzy. Osobnym tematem są ci, co regularnie

    Potestować chciał. Albo jak "dynamiczna polska rozentuzjazmowana młodzież
    wieczorna", nasrać, rozbić, a wszelkie zasady, typu netykieta, "są dla
    frajerów". W takim razie proszę taką osobę o adres, przyjdę do niej do domu
    i centralnie na środku dywanu nasram, postaram się uprzednio, a mam
    niezawodny sposób, aby sraczka była rzadka i powiedzmy, że intensywnie
    woniejąca. Przecież zasady są dla frajerów, nie muszę więc ich stosować. :P
    Kiedyś na jednej z lokalnych grup, jednego z lokalnych serwerów news, nie
    rozsiewanych w Usenecie, grupa, żeby było "fajniej", była do testów. Wpadła
    sobie na nią na kilka dni pewna grupa uczniaków, która chyba miała lekcje
    informy. Czytniki kompletnie źle poustawiane, więc sygnalizacja, zero
    odzewu. Najśmieszniejsze, że nauczyciel, którego dane znalazłem bardzo
    szybko wyłącznie z danych w nagłówkach, też totalnie olał sprawę, a
    inteligencją niewiele przewyższał swoich uczniów, sądząc po stylu
    wypowiedzi. Jakoś tak szybko chyba się wynieśli, gdy wskazałem z której
    szkoły w jakim mieście piszą, kto jest nauczycielem, kto dyrektorem, kto
    wice, gdzie mieści się sala, ile mają kompów... no, w każdym razie
    szczegółów podałem im tyle, że w połączeniu z moim zastrzeżeniem, że jeśli
    nadal będą pisać ze źle ustawionych czytników i nie zareagują na zadane
    pytania i sugestie, w postaci albo odpowiedzi, dlaczego nie ustawiają swych
    czytników jak należy, albo w postaci prawidłowego ich ustawienia (co
    bardziej mnnie wkurzało i pozostałych też), to dyrekcja i pion gospodarczy
    ze szczegółami dowiedzą się, co grupa wyprawia.

    > używają google groups do męczenia innych. Gatunek wymierający, na
    > przeglądanych przeze mnie grupach zostało ich kilku (są oznaczani
    > przez mój czytnik). Ale z punktu widzenia psychiatrii takie zachowania
    > sado-maso też mogą być interesujące.

    Przy takim poziomie tej części medycyny, z jaką miałem "przyjemność" się
    zetknąć (niewielkie uszkodzenie CUN i skutki tego), to chyba zdrowszy umrę
    nie chodząc do lekarza. Poprzestanę na internistce w przychodni, jej chociaż
    zależy, żebym jeszcze pożył.
    Przypuszczam, że takie sado-maso, po wizycie u przewidzianego specjalisty,
    doda przedrostek "hard", zamiast się umniejszyć... Nie ufam pewnym osobom. I
    na tym poprzestanę.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048