  • Data: 2010-01-15 16:18:03
    Temat: Re: Jak zmatowić glare
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > tylko nie każdy używa monitora do robienia grafiki. I jak stawiam mojego
    > Thinkpada obok kompa koleżanki, to mi naprawdę żal. Ja mam żółty obraz o
    > wyblakłych kolorach i matowy, a ona ma błyszczący i kolory dużo ładniej
    > wyglądają, zwłaszcza na filmach.

    I myslisz, ze to wynika z braku matowych powlok? Najprawdopodobniej
    ogolnie masz gorsza matryce, byc moze zuzyte swietlowki (stad zolty
    odcien), inny profil kolorow...
    Widzialem matowe matryce dajace obraz o rownie soczystych kolorach, co
    glare. Za to nie mialy szeregu wad tych ostatnich - odbicia, latwo mażąca
    się powierzchnia...

    > Zresztą, mi ta moda na matowe zalatuje modą na złote jacki w sprzęcie
    > audio

    To zadna moda. :)

    --
    KILu