  • 1. Data: 2010-01-13 09:45:04
    Temat: Jak zmatowić glare
    Od: miab <m...@w...pl>

    Jak dobrze zmatowić błyszczący ekran laptopa?
    Jakiś lakier jest do tego, folia, może znacie jakiś inny sposób?

    miab

  • 2. Data: 2010-01-13 09:52:57
    Temat: Re: Jak zmatowić glare
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    miab napisał(a):

    > Jak dobrze zmatowić błyszczący ekran laptopa?
    > Jakiś lakier jest do tego, folia, może znacie jakiś inny sposób?

    Zerknij na to: http://www.cortland.pl/52181_.html

    j.

    --
    ps. swoja droga szukam fachmana z uprawnieniami do podlaczenia kuchenki
    gazowej (we Wrocku), info na priva, trzeba wywalic "polska" z adresu ;)

  • 3. Data: 2010-01-13 11:40:48
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Jak dobrze zmatowić błyszczący ekran laptopa?

    Nie matowić, cieszyć się połyskiem.

    Serio. Matowe ssą.

    --
    Azarien

  • 4. Data: 2010-01-13 13:46:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości grup

    > Nie matowić, cieszyć się połyskiem.
    >
    > Serio. Matowe ssą.

    tak samo jak ps3 i wii.

  • 5. Data: 2010-01-13 15:15:40
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On 13 Sty, 09:45, miab <m...@w...pl> wrote:
    > Jak dobrze zmatowić błyszczący ekran laptopa?
    > Jakiś lakier jest do tego, folia, może znacie jakiś inny sposób?
    >
    > miab

    drobniutki papier scierny i jazda ;p

  • 6. Data: 2010-01-13 21:32:57
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> wrote in message
    > Nie matowić, cieszyć się połyskiem.
    > Serio. Matowe ssą.

    raczysz zartowac, pomijajac juz to ze autor watku wie czego chce i
    najwyrazniej stan obecny mu nie odpowiada to nie bez przyczyny
    matowe matryce dominuja (o ile nie sa jedynymi, nie chce mi sie
    szukac) w rynku profesjonalnych monitorow, a (znacznie tansze)
    blyszczace powloki ma tylko (chociaz ostatnio zaczyna sie pewnie
    z powodu przyzwyczajenia klientow pojawiac tez w klasach wyzszych)
    tania masowka

    a wielkokrotnie przytaczany argument o bardziej nasyconych i
    pelniejszych kolorach jest niewiele wart jezeli ma sie pod reka
    jakis kalibrator ktorym mozna zobaczyc ze ow minimalnie wiekszy
    kontrast czy nasycenie to jedynie jeszcze wieksze odchylki od
    normy

  • 7. Data: 2010-01-13 21:41:03
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    miab napisał(a) w <hik5hi$mq$1@nemesis.news.neostrada.pl> :

    > Jak dobrze zmatowić błyszczący ekran laptopa?
    > Jakiś lakier jest do tego, folia, może znacie jakiś inny sposób?
    http://www.allegro.pl/search.php?string=folia+matuj%
    C4%85ca&category=2&country=1

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 8. Data: 2010-01-13 21:43:01
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Maciek" <f...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.allegro.pl/search.php?string=folia+matuj%
    C4%85ca&category=2&country=1

    Ale ceny za kawałek folii.

  • 9. Data: 2010-01-13 22:28:36
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 13 styczeń (środa) gdy o godz. 10:45 *miab* napisał(a):

    > Jak dobrze zmatowić błyszczący ekran laptopa?

    Zmień matrycę.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 10. Data: 2010-01-14 08:52:30
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

> [...]
    > blyszczace powloki ma tylko (chociaz ostatnio zaczyna sie pewnie
    > z powodu przyzwyczajenia klientow pojawiac tez w klasach wyzszych)

    A właśnie. Skąd ta moda na montowanie luster w komputerach przenośnych?
    Przecież to niewielka oszczędność w stosunku do ceny laptopa. Ludzie się
    nabierają, że obraz wydaje się "fajniejszy" jak jaśniej świeci?