-
11. Data: 2009-03-16 14:30:37
Temat: Re: Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>
Użytkownik "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
news:gpl8cm$stl$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Witka !
> Kilka lat jezdzilem na GSX600F ce , jednak w tym roku postanowilem zmienic
> sprzeta na cos mocniejszego .
> Z duzym optymizmem wybralem R1 , jednak po obejzeniu takich filmikow ,
> zaczynam troszke wymiekac :-(
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Mpqdl6neKu4&feature=r
elated
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ZqcUtx1ioCI&feature=P
layList&p=37926AE470746440&index=9&playnext=2&playne
xt_from=PL
>
> Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co
> zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?
Nie zapierdalac tak? :)
Ty wez sie nie popisuj to bedzie dobrze. Spokojnie, na luziku, doturlasz
sie.
pozdr
--
BartekGSX6F
Ave1,8
EL
-
12. Data: 2009-03-16 16:23:42
Temat: Re: Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Od: Solo <s...@g...com>
Piotr Klimek pisze:
> Dnia (Mon, 16 Mar 2009 14:15:50 +0100) ktos podajacy sie za -=MAKARENA=-
> wyklawiaturowal co nastepuje:
>
>>> sie nim da. Jak nie bedziesz przeginał z gazem, hamowaniem na łukach czy
>>
>> No wlasnie . Problem polega na tym ze GSXF ka byla dosc slaba i mialem
>> zwyczaj odkrecania na maxa przy wychodzeniu z zakretu . Martwie sie czy nie
>> bede robil tego samego przy jezdzie R1 . Przyzwyczajenie jest podobna druga
>> natura czlowieka :-)
>
> Odkrecisz tak raz i szybko Ci sie przyzwyczajenia zmienia :)
Tez mam takie wrażenie, że to bedzie jednorazowe przyzwyczajenie hee
A tak na marginesie to zawsze mozesz poprosic kolegę, który pewnie z
wielką checią ci przyprowadzi moto do Łodzi.
Solo R1
-
13. Data: 2009-03-16 17:55:41
Temat: Re: Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>
Użytkownik "Solo" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:gplue9$kiv$1@inews.gazeta.pl...
> Tez mam takie wrażenie, że to bedzie jednorazowe przyzwyczajenie hee
> A tak na marginesie to zawsze mozesz poprosic kolegę, który pewnie z
> wielką checią ci przyprowadzi moto do Łodzi.
Uhm. Np ja :)
W zeszlym roku odbylem jazde testowa na modelu 2007 i dalem rade :) A
jezdze na takim samym ibryku jak Makarena Chetnie sie przejade jeszcze raz
:)
Tylko nie wiem czy Krzysiek pojdzie na takie rozwiazanie ;)
pozdr
--
BartekGSXF
Ave1,8
EL
-
14. Data: 2009-03-17 00:30:52
Temat: Re: Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Od: Rafal K <c...@o...pl>
-=MAKARENA=- napisał(a):
> Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic
> zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?
>
>
nie zapierdalac
G
-
15. Data: 2009-10-13 15:30:24
Temat: Re: Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Od: Hugon Von Szpak <k...@o...pl>
W dniu 16.03.2009 10:56, -=MAKARENA=- pisze:
> Witka !
> Kilka lat jezdzilem na GSX600F ce , jednak w tym roku postanowilem zmienic
> sprzeta na cos mocniejszego .
> Z duzym optymizmem wybralem R1 , jednak po obejzeniu takich filmikow ,
> zaczynam troszke wymiekac :-(
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Mpqdl6neKu4&feature=r
elated
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ZqcUtx1ioCI&feature=P
layList&p=37926AE470746440&index=9&playnext=2&playne
xt_from=PL
>
> Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic
> zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?
>
>
Kupić Faukę, Singla albo Desmosedici RR i cieszyć się lepszą kontolą
opony w zakręcie.
Pozdro.
-
16. Data: 2009-10-13 15:57:52
Temat: Re: Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Od: Arni <a...@N...spam>
Hugon Von Szpak pisze:
> W dniu 16.03.2009 10:56, -=MAKARENA=- pisze:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>> Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co
>> zrobic
>> zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?
>>
>>
> Kupić Faukę, Singla albo Desmosedici RR i cieszyć się lepszą kontolą
> opony w zakręcie.
>
myslałem ze pod odcięciu sikacza juz mnie nikt tak nie rozbawi a tu
prosze - ktos próbuje podtrzymac tradycje. Gratuluje refleksu :)
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
-
17. Data: 2009-10-17 07:09:35
Temat: Re: Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Od: "Power" <p...@i...pl>
"Hugon Von Szpak" <k...@o...pl> wrote in message
news:hb26iv$fgt$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>> Kilka lat jezdzilem na GSX600F ce , jednak w tym roku postanowilem
>> zmienic
>> sprzeta na cos mocniejszego .
>> Z duzym optymizmem wybralem R1 , jednak po obejzeniu takich filmikow ,
>> zaczynam troszke wymiekac :-(
>>
>> http://www.youtube.com/watch?v=Mpqdl6neKu4&feature=r
elated
>>
>> Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co
>> zrobic
>> zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?
W czym problem? Może po prostu nie zapierdalaj na pierwszej trasie nowym
moto, tak jak kolesie na pierwszym filmie?? Taki pomysł.. ;)) Generalnie
wogóle nie zapierdalaja bo będzie mokro, a nawet jak przeschnie to na drodze
bedzie syf, piach inne takie. Albo pożycz lawetę za 50 zł, 3 pasy za drugie
50 i ją przywieź? Albo jak youtube cie płoszy no to po prostu 600tka ale w
wersji sportowej?
pozdr.
Power
http://www.bikepics.com/members/power997/
-
18. Data: 2009-10-17 16:25:55
Temat: Re: Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Od: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
-=MAKARENA=- <m...@n...pl> napisał(a):
> Witka !
> Kilka lat jezdzilem na GSX600F ce , jednak w tym roku postanowilem zmienic
> sprzeta na cos mocniejszego .
> Z duzym optymizmem wybralem R1 , jednak po obejzeniu takich filmikow ,
> zaczynam troszke wymiekac :-(
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Mpqdl6neKu4&feature=r
elated
>
> http://www.youtube.com/watch?
v=ZqcUtx1ioCI&feature=PlayList&p=37926AE470746440&
> index=9&playnext=2&playnext_from=PL
>
> Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co
zrobic
> zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?
>
>
przeczytałem wypociny tych wszystkich buraków i stwierdzam że przygłupy
niemyslące z was. jeżeli wasze wypowiedzi świadczą o waszym doświadczeniu to
tragedia i nie ma dziwne że wielu kończy jako dawcy
co do tych sytacji to sprawa jest prosta
jak zachamujesz tylnym i przednim hamulcem na maksa i nie wyrzucisz na luz
to koło tylne co prawda jest zblokowane lecz po puszczeniu hamulca mimo
wszystko zacznie się obracać plus gaz da efekt że będzie obracać się
szybciej niż koło przednie nawet w poślizgu przy hamowaniu
tak więc jeśli zahamujesz tył i przód po czym puścisz tył to normalka że
przednie koło stanie się osią obrotu motocykla
żeby tego uniknąć najlepiej kupić moto w którym za pomocą jednej dzwigni
operuje się obydwoma hamulcami jednocześnie
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
19. Data: 2009-10-17 16:40:29
Temat: Re: Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Od: "Ivam" <f...@-...fm>
"olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
news:hbcr6j$qjh$1@inews.gazeta.pl...
> co do tych sytacji to sprawa jest prosta
taaa... dlatego nawet zawodnicy popelniaja tak prosty blad;)
> jak zachamujesz tylnym i przednim hamulcem na maksa i nie wyrzucisz na luz
> to koło tylne co prawda jest zblokowane lecz po puszczeniu hamulca mimo
> wszystko zacznie się obracać plus gaz da efekt że będzie obracać się
> szybciej niż koło przednie nawet w poślizgu przy hamowaniu
> tak więc jeśli zahamujesz tył i przód po czym puścisz tył to normalka że
> przednie koło stanie się osią obrotu motocykla
Masz racje mistrzu z wielkim doswiadczeniem. Zwlaszcza, ze na pierwszym
filmie widac, ze to bylo na wyjsciu z zakretu, na ktorym kazdy powinien
hamowac i koles, ktory sie wyglebil, zrobil to wlasnie dlatego, ze hamowal i
przodem i tylem na maksa.
> żeby tego uniknąć najlepiej kupić moto w którym za pomocą jednej dzwigni
> operuje się obydwoma hamulcami jednocześnie
I koniecznie z ABS, albo najlepiej C-ABS i kontrola trakcji... i poduszkami
powietrznymi.
Na drugim poza gleba g* widac, wiec sie nie wypowiadam;)
--
pzdr:
Ivam
ps. BPNSP
-
20. Data: 2009-10-17 16:47:41
Temat: Re: Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Od: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
Ivam <f...@-...fm> napisał(a):
> "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> news:hbcr6j$qjh$1@inews.gazeta.pl...
> > co do tych sytacji to sprawa jest prosta
>
> taaa... dlatego nawet zawodnicy popelniaja tak prosty blad;)
>
> > jak zachamujesz tylnym i przednim hamulcem na maksa i nie wyrzucisz na
luz
> > to koło tylne co prawda jest zblokowane lecz po puszczeniu hamulca mimo
> > wszystko zacznie się obracać plus gaz da efekt że będzie obracać się
> > szybciej niż koło przednie nawet w poślizgu przy hamowaniu
> > tak więc jeśli zahamujesz tył i przód po czym puścisz tył to normalka że
> > przednie koło stanie się osią obrotu motocykla
>
> Masz racje mistrzu z wielkim doswiadczeniem. Zwlaszcza, ze na pierwszym
> filmie widac, ze to bylo na wyjsciu z zakretu, na ktorym kazdy powinien
> hamowac i koles, ktory sie wyglebil, zrobil to wlasnie dlatego, ze hamowal
i
> przodem i tylem na maksa.
po czym jak zauważył że uślizguje się tylne koło puścił tylny hamulec
trzymajac na maksa przedni no i wystrzelił do góry
> > żeby tego uniknąć najlepiej kupić moto w którym za pomocą jednej dzwigni
> > operuje się obydwoma hamulcami jednocześnie
>
> I koniecznie z ABS, albo najlepiej C-ABS i kontrola trakcji... i
poduszkami
> powietrznymi.
>
> Na drugim poza gleba g* widac, wiec sie nie wypowiadam;)
>
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/