  • 11. Data: 2009-03-16 14:30:37
    Temat: Re: Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:gpl8cm$stl$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witka !
    > Kilka lat jezdzilem na GSX600F ce , jednak w tym roku postanowilem zmienic
    > sprzeta na cos mocniejszego .
    > Z duzym optymizmem wybralem R1 , jednak po obejzeniu takich filmikow ,
    > zaczynam troszke wymiekac :-(
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Mpqdl6neKu4&feature=r
    elated

    > http://www.youtube.com/watch?v=ZqcUtx1ioCI&feature=P
    layList&p=37926AE470746440&index=9&playnext=2&playne
    xt_from=PL

    > Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co
    > zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?
    Nie zapierdalac tak? :)
    Ty wez sie nie popisuj to bedzie dobrze. Spokojnie, na luziku, doturlasz
    sie.

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 12. Data: 2009-03-16 16:23:42
    Od: Solo <s...@g...com>

    Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Mon, 16 Mar 2009 14:15:50 +0100) ktos podajacy sie za -=MAKARENA=-
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Odkrecisz tak raz i szybko Ci sie przyzwyczajenia zmienia :)

    Tez mam takie wrażenie, że to bedzie jednorazowe przyzwyczajenie hee
    A tak na marginesie to zawsze mozesz poprosic kolegę, który pewnie z
    wielką checią ci przyprowadzi moto do Łodzi.

    Solo R1

  • 13. Data: 2009-03-16 17:55:41
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Solo" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > Tez mam takie wrażenie, że to bedzie jednorazowe przyzwyczajenie hee
    > A tak na marginesie to zawsze mozesz poprosic kolegę, który pewnie z
    > wielką checią ci przyprowadzi moto do Łodzi.
    Uhm. Np ja :)
    W zeszlym roku odbylem jazde testowa na modelu 2007 i dalem rade :) A
    jezdze na takim samym ibryku jak Makarena Chetnie sie przejade jeszcze raz
    :)
    Tylko nie wiem czy Krzysiek pojdzie na takie rozwiazanie ;)

    pozdr

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 14. Data: 2009-03-17 00:30:52
    Od: Rafal K <c...@o...pl>

  • 15. Data: 2009-10-13 15:30:24
    Od: Hugon Von Szpak <k...@o...pl>

    W dniu 16.03.2009 10:56, -=MAKARENA=- pisze:
> [...]
    >
    > Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic
    > zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

    Kupić Faukę, Singla albo Desmosedici RR i cieszyć się lepszą kontolą
    opony w zakręcie.

    Pozdro.

  • 16. Data: 2009-10-13 15:57:52
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Hugon Von Szpak pisze:
    > W dniu 16.03.2009 10:56, -=MAKARENA=- pisze:
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Kupić Faukę, Singla albo Desmosedici RR i cieszyć się lepszą kontolą
    > opony w zakręcie.

    myslałem ze pod odcięciu sikacza juz mnie nikt tak nie rozbawi a tu
    prosze - ktos próbuje podtrzymac tradycje. Gratuluje refleksu :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 17. Data: 2009-10-17 07:09:35
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    "Hugon Von Szpak" <k...@o...pl> wrote in message

    elated

    W czym problem? Może po prostu nie zapierdalaj na pierwszej trasie nowym
    moto, tak jak kolesie na pierwszym filmie?? Taki pomysł.. ;)) Generalnie
    wogóle nie zapierdalaja bo będzie mokro, a nawet jak przeschnie to na drodze
    bedzie syf, piach inne takie. Albo pożycz lawetę za 50 zł, 3 pasy za drugie
    50 i ją przywieź? Albo jak youtube cie płoszy no to po prostu 600tka ale w
    wersji sportowej?

    pozdr.
    Power
    http://www.bikepics.com/members/power997/

  • 18. Data: 2009-10-17 16:25:55
    Od: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    -=MAKARENA=- <m...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    zrobic
    > zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

    przeczytałem wypociny tych wszystkich buraków i stwierdzam że przygłupy
    niemyslące z was. jeżeli wasze wypowiedzi świadczą o waszym doświadczeniu to
    tragedia i nie ma dziwne że wielu kończy jako dawcy

    co do tych sytacji to sprawa jest prosta

    jak zachamujesz tylnym i przednim hamulcem na maksa i nie wyrzucisz na luz
    to koło tylne co prawda jest zblokowane lecz po puszczeniu hamulca mimo
    wszystko zacznie się obracać plus gaz da efekt że będzie obracać się
    szybciej niż koło przednie nawet w poślizgu przy hamowaniu
    tak więc jeśli zahamujesz tył i przód po czym puścisz tył to normalka że
    przednie koło stanie się osią obrotu motocykla
    żeby tego uniknąć najlepiej kupić moto w którym za pomocą jednej dzwigni
    operuje się obydwoma hamulcami jednocześnie

  • 19. Data: 2009-10-17 16:40:29
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > co do tych sytacji to sprawa jest prosta

    taaa... dlatego nawet zawodnicy popelniaja tak prosty blad;)

> [...]
    > tak więc jeśli zahamujesz tył i przód po czym puścisz tył to normalka że
    > przednie koło stanie się osią obrotu motocykla

    Masz racje mistrzu z wielkim doswiadczeniem. Zwlaszcza, ze na pierwszym
    filmie widac, ze to bylo na wyjsciu z zakretu, na ktorym kazdy powinien
    hamowac i koles, ktory sie wyglebil, zrobil to wlasnie dlatego, ze hamowal i
    przodem i tylem na maksa.

    > żeby tego uniknąć najlepiej kupić moto w którym za pomocą jednej dzwigni
    > operuje się obydwoma hamulcami jednocześnie

    I koniecznie z ABS, albo najlepiej C-ABS i kontrola trakcji... i poduszkami
    powietrznymi.

    Na drugim poza gleba g* widac, wiec sie nie wypowiadam;)

    --
    pzdr:
    Ivam

    ps. BPNSP

  • 20. Data: 2009-10-17 16:47:41
    Od: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ivam <f...@-...fm> napisał(a):

> [...]
    > hamowac i koles, ktory sie wyglebil, zrobil to wlasnie dlatego, ze hamowal

    po czym jak zauważył że uślizguje się tylne koło puścił tylny hamulec
    trzymajac na maksa przedni no i wystrzelił do góry