  • 1. Data: 2009-03-16 12:26:55
    Temat: Opadajaca wskazowka obrotomierza w Hondzie SevenFifty
    Od: j...@o...pl

    Witam,
    Spotkal mnie ostatnio dziwny problem z obrotomierzem w mojej sevence.
    Pomimo stalych obrotow silnika wskazowka co pewien czas opada nieco,
    po czym wraca na swoje miejsce. Czestotliwosc wystepowania problemu -
    co kilka sekund. Na wolnych obrotach wskazowka potrafi opasc do zera.
    Dopiero dodanie gazu powoduje, ze podnosi sie.
    Pierwsze co przyszlo mi do glowy to niesprawne podlaczenie kabli do
    zegara, ktore zanika pod wplywem drgan. Mechanik twierdzi jednak, ze
    sprawdzal to kilka razy.
    Usterka pojawila sie samoczynnie, nie z powodu gleby czy innego
    uderzenia.

    Czy spotkaliscie sie juz z takim problemem? Jak zlokalizowac taka
    usterke?
    Czy znacie jakiegos zdolnego elektonika w Lodzi?

    pozdr
    Niedzwiedz

  • 2. Data: 2009-03-16 12:41:43
    Od: Solo <s...@g...com>

    j...@o...pl pisze:

> [...]
    > uderzenia.
    >
    > Czy spotkaliscie sie juz z takim problemem? Jak zlokalizowac taka

    Miałem podoby problem w R1 i tez pisałem o tym na grupie. U mnie to
    wyglądało tak że wskazówka przy dodaniu gazu nie szła płynie do góry
    tylko ruchem skokowym. Potrafiła tez ni stąd ni stamtąd opaść albo
    stanąć w dowolnie wybranym przez siebie miejscu.
    Jak się poźniej okazało, elektryka była ok, ale urwał się drucik który
    wychodził z silniczka od wskazówki i był przylutowany na płytce.
    Na szczescie poradziłem sobie sam, aczkolwiek wymagało to rozmontowania
    silniczka i dostania się do zwojów w nim.

    Solo R1

  • 3. Data: 2009-03-22 06:20:32
    Od: Cimek <c...@o...pl>

    j...@o...pl pisze:

    > Czy spotkaliscie sie juz z takim problemem? Jak zlokalizowac taka
    > usterke?
    > Czy znacie jakiegos zdolnego elektonika w Lodzi?

    Jes'li dzieje Ci sie tak rowniez na postoju , to sprawdz sobie regler,
    czy w momencie jak spada wskazowka nie fiksuje i nie podaje jakiegos
    dziwnego napiecia

    --
    cimek
    VFR 750

  • 4. Data: 2009-03-22 11:28:08
    Temat: [OT]
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    j...@o...pl pisze:
    <CIACH!>
    > Czy znacie jakiegos zdolnego elektonika w Lodzi?
    >
    > pozdr
    > Niedzwiedz

    O! Kolejny seveniarz w Lodzi!
    A byles juz na: http://dofo.livenet.pl/forum/

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 5. Data: 2009-03-22 12:28:17
    Temat: Re: [OT]
    Od: Arni <a...@n...spam>

    KLOSZ pisze:
    > j...@o...pl pisze:
    > <CIACH!>

    > O! Kolejny seveniarz w Lodzi!
    > A byles juz na: http://dofo.livenet.pl/forum/

    a młodzież six fifty przyjmujecie? ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2009-03-22 12:43:40
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Arni pisze:

    > a młodzież six fifty przyjmujecie? ;)

    A to nie do mnie pytanie tylko do zalozyciela, ktory adminuje, ale mysle
    ze problemu byc nie powinno.
    Probuj... ;-)

    Zdrowko
    KLOSZ