    From: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
    Date: Sat, 17 Oct 2009 16:25:55 +0000 (UTC)

    -=MAKARENA=- <m...@n...pl> napisał(a):

    > Witka !
    > Kilka lat jezdzilem na GSX600F ce , jednak w tym roku postanowilem zmienic
    > sprzeta na cos mocniejszego .
    > Z duzym optymizmem wybralem R1 , jednak po obejzeniu takich filmikow ,
    > zaczynam troszke wymiekac :-(
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Mpqdl6neKu4&feature=r
    elated

    > http://www.youtube.com/watch?
    v=ZqcUtx1ioCI&feature=PlayList&p=37926AE470746440&
    > index=9&playnext=2&playnext_from=PL
    >
    > Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co
    zrobic
    > zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

    przeczytałem wypociny tych wszystkich buraków i stwierdzam że przygłupy
    niemyslące z was. jeżeli wasze wypowiedzi świadczą o waszym doświadczeniu to
    tragedia i nie ma dziwne że wielu kończy jako dawcy

    co do tych sytacji to sprawa jest prosta

    jak zachamujesz tylnym i przednim hamulcem na maksa i nie wyrzucisz na luz
    to koło tylne co prawda jest zblokowane lecz po puszczeniu hamulca mimo
    wszystko zacznie się obracać plus gaz da efekt że będzie obracać się
    szybciej niż koło przednie nawet w poślizgu przy hamowaniu
    tak więc jeśli zahamujesz tył i przód po czym puścisz tył to normalka że
    przednie koło stanie się osią obrotu motocykla
    żeby tego uniknąć najlepiej kupić moto w którym za pomocą jednej dzwigni
    operuje się obydwoma hamulcami jednocześnie