  • 21. Data: 2009-10-17 16:50:22
    Temat: Re: Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
    Od: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ivam <f...@-...fm> napisał(a):

    > "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    >
    > taaa... dlatego nawet zawodnicy popelniaja tak prosty blad;)

    > Masz racje mistrzu z wielkim doswiadczeniem.

    co do mojego doświadczenia czyli pewnie ilości kilometrów na moto mam
    gówniane doświadczenie co nie zwalnia mnie z obowiązku myslenia :)

  • 22. Data: 2009-10-17 17:13:05
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    > co do mojego doświadczenia czyli pewnie ilości kilometrów na moto mam
    > gówniane doświadczenie co nie zwalnia mnie z obowiązku myslenia :)

    Nie wiem czy go (doswiadczenia) nie masz, czy masz problem z interpretacja
    tego co widzisz, czy z przekazaniem tego co masz na mysli, ale na pierwszym
    filmiku koles nie hamowal.

    Highside najogolniej powodowany jest utrata przyczepnosci tylnego kola (czy
    gaz czy hamulec - obojetne) i gwaltownym "chwyceniem" przyczepnosci. Nie
    wiem jak przedni hampel moglby miec glowne znaczenie (jak to wyczytalem z
    Twojej wypowiedzi).

    Poza tym nie znam maszyny, w ktorej moglbym bezpiecznie zahamowac przednim
    hamulcem "na maksa" w zakrecie.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 23. Data: 2009-10-17 18:04:25
    Od: "Piotr Chamernik :: CHAMER" <chamer_malpa_post_pl_skasujto>

    Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:hbcr6j$qjh$1@inews.gazeta.pl...

    > jak zachamujesz

    zachamowal to on pewnie po tym jak wstal, rzucajac mila wiazanke...
    Hamowanie na wyjsciu? Widzisz je tam? Raczej za duzo gazu. Tam sie nie
    hamuje, ale ja to gowniane doswiadczenie jeszcze mam, to nie wiem... Co zle
    Ci chodzi ten need for speed.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Chamernik :: CHAMER

  • 24. Data: 2009-10-18 14:22:24
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=lsH-bRi6d5w

    + miec troche szczescia w zapasie lub jezdzic nieco wolniej ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 25. Data: 2009-10-18 16:46:14
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Hugon Von Szpak" <k...@o...pl> wrote in message
    zmienic sprzeta na cos mocniejszego . Z duzym optymizmem wybralem R1 ,
    jednak po obejzeniu takich filmikow , zaczynam troszke wymiekac
    http://www.youtube.com/watch?v=Mpqdl6neKu4&feature=r
    elated
    Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic
    zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

    Z calym szacunkiem kolego ale chyba sporo trzeba cwiczyc zeby powymiatac tak
    jak Ci kolesie na filmie.
    Wiec jak bedziesz po prostu jechal to gwarantuje, ze nie grozi Ci highside.
    A jesli mimo wszystkostaloby sie to polecam:
    http://rzeszuf.pl/index.php?option=com_content&task=
    view&id=104&Itemid=43

    --
    Tytus