  • 1. Data: 2009-03-16 09:56:37
    Temat: Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    Witka !
    Kilka lat jezdzilem na GSX600F ce , jednak w tym roku postanowilem zmienic
    sprzeta na cos mocniejszego .
    Z duzym optymizmem wybralem R1 , jednak po obejzeniu takich filmikow ,
    zaczynam troszke wymiekac :-(

    http://www.youtube.com/watch?v=Mpqdl6neKu4&feature=r
    elated

    http://www.youtube.com/watch?v=ZqcUtx1ioCI&feature=P
    layList&p=37926AE470746440&index=9&playnext=2&playne
    xt_from=PL

    Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic
    zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

    Pozdrawiam :

    MAKARENA UĆ

    Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania.
    Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety.

  • 2. Data: 2009-03-16 10:23:49
    Temat: Re: Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
    Od: Kosiek <r...@p...onet.pl>

    -=MAKARENA=- pisze:

    > Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic
    > zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

    hm, jechać spokojnie, nie szaleć od razu i uczyć się, jak sprzęt reaguje
    na gaz i hamulec bez gwałtownego dozowania żadnego z nich?
    Przesiadka z GSXF na R1 chyba nie jest tak gwałtowna jak swego czasu
    moja z etezety na efjotę;)
    --
    Kosiek

  • 3. Data: 2009-03-16 10:31:06
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-16 10:56, Użytkownik -=MAKARENA=- napisał:

    > Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic
    > zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

    Nie popisywać się przed kamerą.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-03-16 10:33:43
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    -=MAKARENA=- napisał(a):
    > Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic
    > zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

    A moze GS500E?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 5. Data: 2009-03-16 11:01:13
    Od: "paweł ACE" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    -=MAKARENA=- <m...@n...pl> napisał(a):
    pytanie jakies takie:-)?
    zebym Cie z listy wedkarskiej nie znal pomyslalbym ze podpucha i troll

    do rzeczy, wybierz odpowiedni dzien, tzn z pogoda bez deszczu to
    najwazniejsze (nie bedzie kolein z woda, prysznoca z Tirow, poslizgow itp),
    jak sie jeszcze da dopasowac abys wyjechal z Olsztyna tak kolo 9-11 w sobote
    to i problem tloku na drodze mniejszy (wedlug mnie to najbardziej pusty czas
    na drodze w jasny dzien), masz zgryz to ruszaj z 2ki zamiast z 1ki, nie
    ciagnij po obrotach, inaczej to moto zachowuje sie majac 3 000 obrotow na 5
    tym czy 6 biegu niz 12 000 na 2ce i aptekarsko z gazem i redukcjami i tyle...

    pawel ACE

    TT i ST

  • 6. Data: 2009-03-16 11:04:41
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    -=MAKARENA=- pisze:

    > Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic
    > zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

    Na pewno nie zaszkodzi poczytac o tym, czym jest highside:

    http://www.erkom.pl/piotrgpx/tips/tip001.htm

    I podejsc do motocykla z respektem. Nie sprawdzac od razu ile poleci,
    potraktowac trase turystycznie i poleciec sobie spokojnie i z sensownymi
    predkosciami. Na testowanie sprzeta bedzie jeszcze czas.

    Powodzenia

    --
    ganda
    FZR 1000

  • 7. Data: 2009-03-16 12:11:42
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    Link mi sie zle wkleil , te drugi to mial byc ten :

    http://www.youtube.com/watch?v=Jpoe7Fp9eO4&feature=P
    layList&p=37926AE470746440&playnext=1&playnext_from=
    PL&index=8

    :-)

  • 8. Data: 2009-03-16 12:31:06
    Od: Solo <s...@g...com>

    -=MAKARENA=- pisze:

    > Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic
    > zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

    Bez przesady. To że erłan jest mocniejszy od GSXFa wiadomo ale jezdzic
    sie nim da. Jak nie bedziesz przeginał z gazem, hamowaniem na łukach czy
    skrętach jak w przypadku drugiego linka to nie taki diabeł straszny.
    Miałem kilka nieciekawych sytuacji, po których musiałem sie zatrzymac co
    by pikawę uspokoić, ale własnie dla tego, że troche mnie poniosło.
    Dlatego uważam, że to moto uczy respektu do siebie hiii.

    Solo R1

  • 9. Data: 2009-03-16 13:15:50
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    > sie nim da. Jak nie bedziesz przeginał z gazem, hamowaniem na łukach czy

    No wlasnie . Problem polega na tym ze GSXF ka byla dosc slaba i mialem
    zwyczaj odkrecania na maxa przy wychodzeniu z zakretu . Martwie sie czy nie
    bede robil tego samego przy jezdzie R1 . Przyzwyczajenie jest podobna druga
    natura czlowieka :-)

  • 10. Data: 2009-03-16 13:42:19
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 16 Mar 2009 14:15:50 +0100) ktos podajacy sie za -=MAKARENA=-
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > bede robil tego samego przy jezdzie R1 . Przyzwyczajenie jest podobna druga

    Odkrecisz tak raz i szybko Ci sie przyzwyczajenia zmienia :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/