  • 1. Data: 2009-03-16 08:12:03
    Temat: Scottoiler - kto mi to zamontuje we Wrocławiu?
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Się chyba w końcu zdecydowałem na zakup scottoilera (Scottoiler
    Uniwersal Kit Mark 7) do mojego Fazera - jednak montaż tego ustrojstwa
    wolałbym oddać komuś kto ma o tym większe pojęcie aniżeli ja (czyt. już
    to kiedyś montował, ma odpwiedni sprzęt techniczny, wie z czym to się
    je).
    Doradzi ktoś z precli do kogo uderzyć we Wrocławiu, żebym miał to
    zamontowane z głową i zgodnie ze sztuką (wiem, że filozofii wielkiej z
    tym nie ma, ale jednak nawet prostą rzecz można sp....ć)?

    Gwoli ścisłości - na rachunkach mi nie zależy - bardziej idę w jakość
    montażu/użytkowania.

    Sebastian S.

  • 2. Data: 2009-03-16 12:31:09
    Temat: Re: Scottoiler - kto mi to zamontuje we Wrocławiu?
    Od: m...@g...com

    On Mar 16, 8:12 am, Seba <s...@g...pl> wrote:
> [...]
    > wolałbym oddać komuś kto ma o tym większe pojęcie aniżeli ja (czyt. już
    > to kiedyś montował, ma odpwiedni sprzęt techniczny, wie z czym to się

    No wez! Zartujesz czy serio tak?
    Zaloze sie ze krocej ci zajmie zalozenie tego niz dojazd do montera...
    Trudno to spieprzyc. Poprzymierzaj na paska zaciskowych zanim zalozysz
    na stale i tyle.

  • 3. Data: 2009-03-16 12:35:17
    Od: "buzar" <b...@r...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
> [...]

    >Zaloze sie ze krocej ci zajmie zalozenie tego niz dojazd do montera...
    >Trudno to spieprzyc. Poprzymierzaj na paska zaciskowych zanim zalozysz

    warto tez pomyslec o takim umieszczeniu zbiorniczka
    by regulowanie ilosci podawanego smaru
    bylo mozliwe bez zdejmowania siedzenia
    czy owiewki.

    --
    pozdrawiam
    piotr buzar

  • 4. Data: 2009-03-16 12:43:47
    Od: d...@w...pl

    On 16 Mar, 13:35, "buzar" <b...@r...pl> wrote:

    > warto tez pomyslec o takim umieszczeniu zbiorniczka
    > by regulowanie ilosci podawanego smaru
    > bylo mozliwe bez zdejmowania siedzenia
    > czy owiewki.

    nooo tak
    u mnie palec trzeba wcisnac w szpare miedzy zadupkiem a owiewka
    i jakos tam mozna tym kolkiem ruszyc podswietlajac latarka czy aby w
    dobra strone
    dobre i to bo po zmianie oleju trzeba bylo tym ustawiac po kilkakroc..

  • 5. Data: 2009-03-16 12:47:57
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 16 Mar, 13:35, "buzar" <b...@r...pl> wrote:
    > warto tez pomyslec o takim umieszczeniu zbiorniczka
    > by regulowanie ilosci podawanego smaru
    > bylo mozliwe bez zdejmowania siedzenia
    > czy owiewki.

    Matko, haiku! Jednak jest poezja w maszynie :)
    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 6. Data: 2009-03-16 16:47:51
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > No wez! Zartujesz czy serio tak?
    > Zaloze sie ze krocej ci zajmie zalozenie tego niz dojazd do
    > montera... Trudno to spieprzyc. Poprzymierzaj na paska
    > zaciskowych zanim zalozysz na stale i tyle.

    Ej, no - pytanie bez zartow bylo.
    Sam wiesz, ze montaz tego to nic skomplikowanego - ale diabel tkwi w
    szczegolach (buzar i ditron juz jeden podali) wiec wolabym, zeby mi
    to zamontowal ktos kto juz te niuanse zna i nie bedzie odkrywal
    ameryki przy montazu tego ustrojstwa. Tylko i az tyle.

    Sebastian S.

  • 7. Data: 2009-03-16 17:38:08
    Od: t...@g...com

    On 16 Mar, 17:47, Seba <s...@g...pl> wrote:
    > Tylko i az tyle.

    nie przesedzalbym
    wejdz se na stronke ScottOilera i znajdz instrukcje montazu
    (a najlepiej wprost do swojego modelu motocykla)
    2. nie zapomnij o tym co pisal buzar i powinno sie udac ;)

  • 8. Data: 2009-03-16 17:51:39
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > nie przesedzalbym
    > wejdz se na stronke ScottOilera i znajdz instrukcje montazu
    > (a najlepiej wprost do swojego modelu motocykla)

    To juz zostalo przestudiowane.

    > 2. nie zapomnij o tym co pisal buzar i powinno sie udac ;)

    Ze niby innych niuansow nie doswiadcze? ;)

    Tak BTW to Scottoiler zrobil nowa wersje smarowidla (podobno od
    starszej rozni sie tylko designem - powtarzam po sprzedawcy) -
    dlatego te starsze mozna chyba kupic odrobine taniej.

    Sebastian S.

  • 9. Data: 2009-03-16 17:55:03
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Czesc

    Uzytkownik <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    o.googlegroups.com...
    > On 16 Mar, 17:47, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > wejdz se na stronke ScottOilera i znajdz instrukcje montazu
    > (a najlepiej wprost do swojego modelu motocykla)
    > 2. nie zapomnij o tym co pisal buzar i powinno sie udac ;)

    Instrukcja jest w zestawie. Nie jest to nic trudnego dla kogos, kto potrafi
    poslugiwac sie podstawowymi narzadziami.
    Fakt jest faktem, ze zanim nastapi montaz, trzeba wszystko dokladnie
    przymierzyc i przemyslec, zeby nie zamontowac tego tak, ze nie da sie np.
    zalozyc siedzenia. Ale to dotyczy wszystkiego co montujemy w motocyklach.
    Przy zastosowaniu rozwiazania z rureczka smarujaca dól lancucha w okolicy
    zebatki kola, trzeba sprawdzic czy przy cofaniu nie nastapi zahaczenie rurki
    i jej wygiecie.
    Nie nalezy tez do konca polegac na tasmach dwustronnych na udhwytach
    mocujacych rurke. Moga sie odkleic na naszych dziurach. Proponuje dodatkowe
    opaski.

    W sumie, to jak tak na to patrze, to faktycznie, jezeli ktos nie czuje sie
    na silach, to moze lepiej sie poradzic :).

    pozdr.
    Mystik

  • 10. Data: 2009-03-16 18:18:25
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    .

    > Tak BTW to Scottoiler zrobil nowa wersje smarowidla (podobno od
    > starszej rozni sie tylko designem - powtarzam po sprzedawcy) -
    > dlatego te starsze mozna chyba kupic odrobine taniej.

    Taaa. W Louisie (str.1023 katalogu) jest zestaw ze sterowaniem
    elektronicznym z wyświetlaczem i przyciskami na kierownicy :)

    pozdr.
    Mystik