  • 1. Data: 2009-03-15 20:46:24
    Temat: jaki serwer
    Od: g...@g...com

    Powitanko,

    Zalozylem internet Netii i nie moge korzystac z news.neostrada. Ktos
    ma pomysla jak skonfigurowac ałtluka(jaki serer? Tylko proszę ni
    pisać, ze NTG :P

    Pozdro
    Songoku

  • 2. Data: 2009-03-15 20:58:53
    Temat: Re: jaki serwer
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 15 Mar 2009 21:46:24 +0100, <g...@g...com> wrote:

    > Zalozylem internet Netii i nie moge korzystac z news.neostrada. Ktos
    > ma pomysla jak skonfigurowac ałtluka(jaki serer? Tylko proszę ni
    > pisać, ze NTG :P

    Use the Google: http://www.killfile.pl/nntpservers.html

    Dla Netii masz serwer news.internetia.pl

    Alternatywnie możesz sobie założyć konto pocztowe na Gazecie
    i korzystać z news.gazeta.pl (z takim samym username/password jak
    dla poczty).

    > Songoku
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 3. Data: 2009-03-15 21:09:54
    Od: g...@g...com

    > Dla Netii masz serwer news.internetia.pl

    TFUUUUUUUUUUU!

    sorki nie Netia tylko Play...przepraszam...wieć ponawiam pytanko
    chodzi o bezprzewodowy PLAY..:)
    konto na gazecie to jakis pomysl, jesli nie mozna z PLAYa...

    Pzdr
    Songoku

  • 4. Data: 2009-03-15 21:15:57
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 15 Mar 2009 22:09:54 +0100, <g...@g...com> wrote:

    [...]
    > sorki nie Netia tylko Play...przepraszam...wieć ponawiam pytanko
    > chodzi o bezprzewodowy PLAY..:)
    > konto na gazecie to jakis pomysl, jesli nie mozna z PLAYa...

    No to gazeta, ja żeby móc korzystać z usenetu przez GPRS Plusa sobie
    założyłem konto na gazecie i serwer przez większość czasu działa OK.
    (Z zagranicznymi grupami czasem są przestoje, ale polskie obsługuje
    bez większych problemów)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 5. Data: 2009-03-15 21:26:55
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Leszek Karlik pisze:
> [...]
    > założyłem konto na gazecie i serwer przez większość czasu działa OK.
    > (Z zagranicznymi grupami czasem są przestoje, ale polskie obsługuje

    Jak sie siedzi 'okrakiem' na rożnych providerach internetowych to tylko
    niezależne serwery newsowe jak gazeta kolegi lub mój onet.

  • 6. Data: 2009-03-16 00:23:20
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-15 22:15:57 +0100, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> said:

> [...]
    > założyłem konto na gazecie i serwer przez większość czasu działa OK.
    > (Z zagranicznymi grupami czasem są przestoje, ale polskie obsługuje

    Oj, nie jest tak różowo. Gdzieś pod koniec roku był pad polskich grup
    (przynajmniej tych, które czytuję) i przez ponad 2 tygodnie wszystko
    leżało i kwiczało. Aż se założyłem drugie konto na onecie, ale po
    jakimś czasie ten też zaczął dziczeć. Zdaża się też, że pojedyńcze
    posty nie dochodzą (na jednym i na drugim, choć na każdym inne).
    Cudowne rozwiązanie to nie jest, ale darowanemu koniowi nie zaglada się
    pod ogon, czy jakoś tak.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 7. Data: 2009-03-16 06:50:25
    Od: AlF <s...@g...com>

    g...@g...com wrote:
    > Powitanko,
    >
    > Zalozylem internet Netii i nie moge korzystac z news.neostrada. Ktos
    > ma pomysla jak skonfigurowac ałtluka(jaki serer? Tylko proszę ni
    > pisać, ze NTG :P

    ja korzystam z http://individual.net. dostepny z calego swiata, dobra
    jakosc, chowa IP address. niestety kosztuje kila $ rok ale od czasu jak
    zaczalem go uzywac zapomnialem o wszelkiego rodzaju problemach. cos za cos.

    A.