  • 21. Data: 2011-01-19 23:55:20
    Temat: Re: Jak to się dawniej komputery składało;) PC World Komputer 12/1997
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-20 00:13, Użytkownik Uncle Pete napisał:

    > Nie 80 MB?

    Niekoniecznie, rekordzista w klasycznej Amidze przyznał się
    do dysku 750GB. Sam znam takiego która jak montował dysk do
    Amigi to kupił najmniejszy dostępny w sprzedaży czyli akurat
    80GB, chciał mieć nowy dysk. :-)

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2011-01-20 06:12:56
    Od: Desper <p...@w...grzegorz.com>

    W dniu 2011-01-20 00:13, Uncle Pete pisze:

    > Nie 80 MB?

    W moim opisie nie ma pomylki :) 80GB :)

  • 23. Data: 2011-01-20 07:29:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Desper" napisał w wiadomości grup
    > Ach, rocznik 70', swego czasu, ze 3 lata temu kupilem zestaw Amig - 500, 600,
    > 1200, na jedynym "slusznym" portalu aukcyjnym - 200 pln mnie to kosztowalo.

    Co roku nachodzi mnie myśl, żeby kupić amigę 600 (taką miałem). Emulacja na PC
    to nie to samo. :(

  • 24. Data: 2011-01-20 09:58:53
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-20 08:29, Użytkownik qwerty napisał:

    > Co roku nachodzi mnie myśl, żeby kupić amigę 600 (taką miałem). Emulacja
    > na PC to nie to samo. :(

    To się sprężaj bo drożeją.
    Byle gówno z kickiem nie obsługującym botowania z HD ceny od 100zł.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2011-01-20 10:16:22
    Od: ZeN <z...@n...spam.pl>

    W dniu 2011-01-19 21:41, Doxent pisze:

> [...]
    > Czasy siermiężne ale miło powspominać. Szczególnie reklamy firm typu
    > Computer Studio Kajkowscy robione chyba na igłówce. Ciekawe czy w ogóle
    > jeszcze istnieją bo google dają jedynie kilka stron informacji a była to
    > chyba pierwsza w miarę duża firma informatyczna w kraju kiedy jeszcze
    > nikt o Optimusach nie śnił. O dziwo w latach 80-tych istniał już całkiem
    > dobrze rozwinięty rynek usług i produktów informatycznych w kraju.
    > Całkiem sporo było też krajowego oprogramowania mimo iż nie istniało
    > wtedy praktycznie prawo autorskie które to by chroniło.

    tu też jest parę czasopism...

    http://ca-fan.pl/download/folder

    --
    ZeN

  • 26. Data: 2011-01-21 16:46:49
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-01-20 08:29, qwerty pisze:

    > Co roku nachodzi mnie myśl, żeby kupić amigę 600 (taką miałem). Emulacja na PC
    > to nie to samo. :(

    Kurde, mam to samo. Miałem C64, potem 520ST, potem to już same pecety.
    Chętnie bym się przekonał co ludzie widzieli (i nadal widzą) w tych
    Amigach ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 27. Data: 2011-01-21 16:49:09
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-01-21 17:46, Mich@l pisze:

    > Kurde, mam to samo. Miałem C64, potem 520ST, potem to już same pecety.
    > Chętnie bym się przekonał co ludzie widzieli (i nadal widzą) w tych
    > Amigach ;)

    A i tak najbardziej to mnie korci Maczek, lodóweczka. Mój Boże, jakie
    one są piękne...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 28. Data: 2011-01-21 18:59:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mich@l" napisał w wiadomości grup
    > Kurde, mam to samo. Miałem C64, potem 520ST, potem to już same pecety. Chętnie
    > bym się przekonał co ludzie widzieli (i nadal widzą) w tych Amigach ;)

    Mój pierwszy sprzęt to atari 2600. Kolejny sprzęt to była wspominana amiga 600
    (workbench yo był rewelacyjny system mieszczący się na dyskietce). Potem miałem
    pierwszego PC'ta - 486 100 MHz, 8 MB ram, dysk ~480 MB (karty graficznej nie
    pamiętam). Mimo zainstalowanego win95 lubiłem odkrywać dos. ;)

  • 29. Data: 2011-01-21 21:07:11
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-01-21, o godz. 17:49:09
    "Mich@l" <k...@t...cy> napisał(a):

    > A i tak najbardziej to mnie korci Maczek, lodóweczka. Mój Boże, jakie
    > one są piękne...

    Piękne??? Jak miałem przenieść 20 sztuk i połączyć PhoneNet-ami żeby
    drukarka działała sieciowo to kląłem na czym świat stoi. Uchwyt do
    noszenia niby jest ale tak cholernie niewygodny że palce natychmiast
    bolały. ;-)

    Zdrówko

  • 30. Data: 2011-01-21 23:35:19
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

> [...]
    > drukarka działała sieciowo to kląłem na czym świat stoi. Uchwyt do
    > noszenia niby jest ale tak cholernie niewygodny że palce natychmiast

    Profanacja. Tego się nie nosi, to się stawia na biurku i podziwia ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl