  • 1. Data: 2011-01-19 15:50:17
    Temat: alternatywa dla Laptop Dell Vostro
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    W związku z tym, że wbrew moim oczekiwaniom w Laptop Dell Vostro 3300
    51206608 nie da się rozszerzyć pamięci RAM + nie ma stacji dokującej a
    tym samym sa problemy z wyjściem VIDEO (chcę móc jednocześnie pracować
    na dwóch zewnętrznych nośnikach (monitor + projektor - na jednym film,
    na drugim exel ;-)).

    Co polecilibyście w zamian? http://www.ceneo.pl/9354421

    Oczekiwania:
    - to co ma vostro czyli mocny procesor i sporo wejść wyjść
    - możliwość rozbudowy RAM
    - stacja dokująca (dwa wyjścia wideo)

    Z poważaniem,
    GB

  • 2. Data: 2011-01-19 19:39:45
    Temat: Re: alternatywa dla Laptop Dell Vostro
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 16:50:17 +0100, Grzegorz Brycki napisał(a):
> [...]
    > tym samym sa problemy z wyjściem VIDEO (chcę móc jednocześnie pracować
    > na dwóch zewnętrznych nośnikach (monitor + projektor - na jednym film,

    ... no to pewnie jakiś latitude :)
    Choć nie wiem jak w nich z dwoma zewnętrznymi wyświetlaczami.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 3. Data: 2011-01-21 00:45:46
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 19:39:45 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > ... no to pewnie jakiś latitude :)
    > Choć nie wiem jak w nich z dwoma zewnętrznymi wyświetlaczami.

    To raczej kwestia zainstalowanego systemu i sterowników grafiki.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/