  • 31. Data: 2011-01-21 23:35:33
    Temat: Re: Jak to się dawniej komputery składało;) PC World Komputer 12/1997
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-01-19 17:12, Tomaszek pisze:

    http://www.youtube.com/watch?v=qsqFc61bwdE

    U mnie to się zaczęło od tego programu. Z rozdziawioną japą siedziałem i
    to oglądałem;)

  • 32. Data: 2011-01-22 13:05:48
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-01-22, o godz. 00:35:19
    "Mich@l" <k...@t...cy> napisał(a):

    > Profanacja. Tego się nie nosi, to się stawia na biurku i podziwia ;)

    Podziwiać to ja wolę ładną panią a nie jedne z kompów ;-)

    Zdrówko

  • 33. Data: 2011-01-22 19:48:56
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" napisał:

    > najszybszy komputer świata wykonuje
    > niemal miliard operacji na dobę" :)

    Jeszcze nie tak dawno widziałem powtórkę filmu z lat 70-tych, w którym był
    wątek komputera Odra. Dane ok 100 osób analizował coś około 3 miesięcy. To
    były czasy! No i zajmował całe piętro budynku. Lata 90-te to już "normalne"
    PC.

    Remek

  • 34. Data: 2011-01-23 12:12:50
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    > Podziwiać to ja wolę ładną panią a nie jedne z kompów ;-)

    Ładne panie (w szczególności żywe) mają tę wadę, że zwykle chcą złazić z
    biurka ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 35. Data: 2011-01-23 20:39:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-23 13:12, Mich@l pisze:
    > Ładne panie (w szczególności żywe) mają tę wadę, że zwykle chcą złazić z
    > biurka ;)
    A to nie zależy przypadkiem od okoliczności? :->
    Maciek

  • 36. Data: 2011-01-24 00:35:26
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-01-23 21:39, Maciek pisze:

    > A to nie zależy przypadkiem od okoliczności? :->

    Niby zależy, ale prędzej lub później i tak chcą.
    Koniec tego offtopa, młodzież może to czytać ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 37. Data: 2011-01-27 12:47:41
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 21 Jan 2011 17:46:49 +0100,
    Mich@l <k...@t...cy> screamed:

    > Kurde, mam to samo. Miałem C64, potem 520ST, potem to już same pecety.
    > Chętnie bym się przekonał co ludzie widzieli (i nadal widzą) w tych
    > Amigach ;)

    Przede wszystkim nie widzą w nich AY-ka. :P

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 13:47:23 user up 12695 days, 1:42, 1 user, load average: 0.36, 0.81, 0.02 ]

    All new: The software is not compatible with previous versions.