  • 1. Data: 2011-01-18 22:00:05
    Temat: router do neostrady 10mb/s - pilne
    Od: "DUZY" <n...@n...pl>

    Witam,

    do tej pory miałem linksysa WAG54gs,
    niestety dzisiaj, gdy zwiększyli prękość z 2mbs na 10
    router umarł. nie pomogło zainstalowanie najnowszego firmware z obsługą
    adsl2+
    dalej nie widzie DLS, chodż na infolini mowią, ze się synchronizuje.
    net jest w firmie, nie mam czasu czekać, musze szybko coś kupić co będzie
    znów działało 24h/dobę
    tak jak trzeba z nowymi prędkościami - jakiego linksysa polecacie? lub innej
    firmy

    ps. w biurze mamy 9 komputerów

    ps2. ze starego, dopóki działął byłem bardzo zadowolony - zero zwisów

    pozdrawia
    DUZY

  • 2. Data: 2011-01-18 23:54:42
    Temat: Re: router do neostrady 10mb/s - pilne
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    ??DUZY <n...@n...pl> w wiadomości news:ih52h2$dug$1@news.onet.pl
    napisał(a):
> [...]
    > będzie znów działało 24h/dobę
    > tak jak trzeba z nowymi prędkościami - jakiego linksysa polecacie?
    Mogę polecić Zyxela z serii P-660H albo Speedtoch.
    --
    Mark
    k...@p...pl