  • 1. Data: 2011-01-18 18:14:58
    Temat: drukarka laserowa do firmy.
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Hej.
    Co oferujacego najlepszy stosunek cena/jakosc mozna kupic obecnie?
    Chodzi o produkt spelniajacy wymagania:
    - laser czarno-bialy
    - A4
    - karta sieciowa
    - tanie tonery
    Generalnie moze byc poleasingowa jak i nowa. Do tej pory uzywalismy HP
    LaserJet 4100N ale juz sie rozpadla i nie warto jej naprawiac. Ilosc
    drukowanych stron nie jest porazajaca (mala firma, do tego sa dwie inne
    drukarki).

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 2. Data: 2011-01-18 19:06:17
    Temat: Re: drukarka laserowa do firmy.
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:ih4lb2$qap$...@n...news.atman.pl,
    Maciej Browarczyk <m...@N...org> nastukał:
> [...]
    > LaserJet 4100N ale juz sie rozpadla i nie warto jej naprawiac. Ilosc
    > drukowanych stron nie jest porazajaca (mala firma, do tego sa dwie

    HP1320n w gratisie masz duplekser

    --
    VSS

  • 3. Data: 2011-01-19 07:20:32
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 18-01-2011 o 19:14:58 Maciej Browarczyk
    <m...@n...org> napisał(a):

> [...]
    > LaserJet 4100N ale juz sie rozpadla i nie warto jej naprawiac. Ilosc
    > drukowanych stron nie jest porazajaca (mala firma, do tego sa dwie inne

    Mnie się podobają Brothery:
    mniejszy - 2150N i większy (z dupleksem) - 5340DN
    Są dostępne zamienniki tonerów.

    W pracy mamy te większe - i jest OK.

    --
    Brak sygnaturki.

  • 4. Data: 2011-01-19 11:12:19
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:ih4lb2$qap$1@node1.news.atman.pl...
    > Hej.
    > Co oferujacego najlepszy stosunek cena/jakosc mozna kupic obecnie?
> [...]

    Kiedyś powiedziałbym, że Kyocera, jednak jest wrażliwa na nieorginalne
    tonery (czasami brudzi kartki).
    Mam Lexmarka E260d (500zł z dupleksem, ale bez sieci), tam łatwo zasypuje
    się toner za 20zł na 4000 stron.
    A najlepiej lubię canony z tonerami takimi jak do HPLJ 1010 (chyba AT12),
    koszt tonera 65zł/2,5 tys. stron.

  • 5. Data: 2011-01-19 19:01:19
    Od: geyb <g...@g...pl>

    My używamy HP3005 z duplekserem i printserverem, zamienniki firmy
    Pryzmat i jest ok. Ale to już nie ta trwałość, co stare HP-ki...

    g.

  • 6. Data: 2011-01-21 00:45:44
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 19:14:58 +0100, Maciej Browarczyk napisał(a):

> [...]
    > LaserJet 4100N ale juz sie rozpadla i nie warto jej naprawiac. Ilosc
    > drukowanych stron nie jest porazajaca (mala firma, do tego sa dwie inne

    To kup drugą. To jest dobra drukarka.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/