  • 1. Data: 2011-01-19 18:59:07
    Temat: Dysk 1,5T Samsung StoryStation+ przez e-sata muli
    Od: "ia" <i...@g...pl>

    próbowałem z dwoma młodymi lapkami:
    ASUS N61VG
    SAMSUNG R580
    i połączenie przez e-sata muli straszliwie,
    biosy w lapkach aktualne,
    sterowniki aktualne,

    na forach otarłem się o podobne problemy ale nigdzie nie znalazłem
    odpowiedzi czy problem rozwiązano skutecznie..
    np.: http://www.nhl.pl/index.php?showtopic=31992

    może tu ktoś wie jak poradzić sobie z tym problemem,
    w końcu nie po to wybrałem wersję z e-sata, żeby przez usb kopiować..

    pzdr
    ia

  • 2. Data: 2011-01-19 19:22:41
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-19 19:59, ia pisze:
    > próbowałem z dwoma młodymi lapkami:
    > ASUS N61VG
    > SAMSUNG R580
    > i połączenie przez e-sata muli straszliwie,

    a dokładniej ? mam taki działa ok

  • 3. Data: 2011-01-19 19:27:58
    Od: "ia" <i...@g...pl>

    no dokładniej jest jak w tym linku:
    http://www.nhl.pl/index.php?showtopic=31992
    tam opisane jest dokładnie co mnie boli..

    a jaki masz transfer ile MB/s przy np. 4G pliku?

  • 4. Data: 2011-01-19 21:15:06
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-19 20:27, ia pisze:
    > no dokładniej jest jak w tym linku:
    > http://www.nhl.pl/index.php?showtopic=31992
    > tam opisane jest dokładnie co mnie boli..
    >
    > a jaki masz transfer ile MB/s przy np. 4G pliku?

    No właśnie o to pytałem, nie napisałeś co to znaczy muli, nie napisałeś
    jaki system a to raczej ważne. u mnie pod vista 64, transfery sa na
    poziomie 85-90 MB/s

  • 5. Data: 2011-01-19 21:30:08
    Od: "ia" <i...@g...pl>

    Ja mam w ASUSIE vista 32, a w SAMSUNGU win7 64,
    a jaki masz komp?

    może obudowa jest poprostu walnięta a może kabel szwankuje?
    po USB jest 23-30 MB/s

  • 6. Data: 2011-01-19 23:58:23
    Od: vDon <v...@o...eu>

    ia wrote:

    > po USB jest 23-30 MB/s

    Czyli ok. A czego się spodziewałeś?

  • 7. Data: 2011-01-20 06:37:47
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-19 22:30, ia pisze:
    > Ja mam w ASUSIE vista 32, a w SAMSUNGU win7 64,
    > a jaki masz komp?
    >
    > może obudowa jest poprostu walnięta a może kabel szwankuje?
    > po USB jest 23-30 MB/s

    to może wyjaśnij w końcu, "muli "ci po usb czy e-sata bo różnica znacząca

  • 8. Data: 2011-01-20 07:35:01
    Od: "ia" <i...@g...pl>

    > to może wyjaśnij w końcu, "muli "ci po usb czy e-sata bo różnica znacząca

    po usb jest ok,
    po e-sata jest problem

  • 9. Data: 2011-01-20 10:44:36
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-20 08:35, ia pisze:

    > po usb jest ok,
    > po e-sata jest problem

    poddaje się, pewnie nigdy nie podasz jaką masz te prędkość po easata