  • Data: 2011-10-31 22:03:19
    Temat: Re: Jak to działa ?
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MH <l...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Marek <m...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > > http://sklep.mgsm.pl/gsm/produkt/4906,481,2086,0,n/
    > >
    > > To się gdzies nakleja, czy połyka ?
    >
    > ================
    >
    > Działa tak jak to :
    >
    > http://tvmarket.pl/magnetyczne_opaski_levina-87944-m
    m.html?ils=58

    > MH

    Nie wiem czy opaski Lewina działają. Ale wiem że przy uszkodzeniach stawów
    pole magnetyczne działa. Stosuje się czasami zabiegi polegające na
    przykładaniu silnego magnesu w okolice uszkodzonego stawu. Zabiegi takie
    refunduje NFZ i są przeprowadzane w przychodniach. To że dwa małe magnesy
    spięte przez podkoszulkę w okolicach bolącego miejsca w kręgosłupie działają
    wiem, bo to stosuję. U dentysty jak wierci i trochę boli to przyłożenie
    magnesu w okolicach miejsca gdzie wychodzą nerwy ze szczęki trochę uśmierza
    ból. Tak że jak nie wiesz czy coś działa albo nie działa to nie pierdol głupot
    żeby się popisać. Działanie lecznicze magnesu jest dobrze opisane i
    udokumentowane.