  • 1. Data: 2011-10-30 16:15:23
    Temat: Jak to działa ?
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    http://sklep.mgsm.pl/gsm/produkt/4906,481,2086,0,n/

    To się gdzies nakleja, czy połyka ?

  • 2. Data: 2011-10-30 16:21:37
    Temat: Re: Jak to działa ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > http://sklep.mgsm.pl/gsm/produkt/4906,481,2086,0,n/
    >
    > To się gdzies nakleja, czy połyka ?

    Takie wynalazki, to sobie można wsadzić.

    Jarek

    --
    Dziesiąty grosz dla Jadzi, niech se Jadzia wsadzi
    Ona ma siłę oraz nieleczoną anginę

  • 3. Data: 2011-10-30 16:43:28
    Od: IDKrzych <%moj_nick%@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-30 17:15, Marek pisze:
    > http://sklep.mgsm.pl/gsm/produkt/4906,481,2086,0,n/
    >
    > To się gdzies nakleja, czy połyka ?

    zdjęcie telefonu z opakowania wszystko mówi z jakich czasów pochodzi ten
    "wynalazek" ;)

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)

  • 4. Data: 2011-10-30 17:59:04
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > Takie wynalazki, to sobie można wsadzić.
    Opisujesz sposób użycia ? ;)

  • 5. Data: 2011-10-30 18:00:43
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 30.10.2011 17:15, Marek pisze:
    > http://sklep.mgsm.pl/gsm/produkt/4906,481,2086,0,n/
    >
    > To się gdzies nakleja, czy połyka ?
    Kupujesz, naklejasz, dzięki temu masz komfort psychiczny.

    http://www.bmj.com/content/343/bmj.d6387

    Michoo

  • 6. Data: 2011-10-30 18:26:28
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://sklep.mgsm.pl/gsm/produkt/4906,481,2086,0,n/
    >
    > To się gdzies nakleja, czy połyka ?

    Ma skuteczność kija od szczotki zawieszonego na plecach.

  • 7. Data: 2011-10-30 18:59:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Opisujesz sposób użycia ? ;)

    A jak brzmiało pytanie?

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2011-10-30 19:06:51
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > A jak brzmiało pytanie?

    Jak działa / Jak użyć. A że sposób aplikacji przytoczony przez Ciebie
    wydaje mi się bardzo racjonalny, to skomentowałem jak wyżej :)

  • 9. Data: 2011-10-30 19:13:40
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2011-10-30 17:43, IDKrzych pisze:

    > zdjęcie telefonu z opakowania wszystko mówi z jakich czasów pochodzi ten
    > "wynalazek" ;)

    "Ten produkt pasuje do wszystkich telefonów lub nie posiadamy
    szczegółowych informacji o dopasowaniu."
    I dalej:
    "Dopasowanie produktów do telefonów wykonywane jest na podstawie
    informacji uzyskanych od producentów oraz doświadczenia naszego i
    użytkowników. Jednakże mimo dołożenia wszelkich starań nie możemy
    zagwarantować, że publikowane informacje nie zawierają niezgodności,
    które jednak nie mogą być podstawą do roszczeń."

    Świetnie!

    "Dlatego przed zakupem upewnij się w instrukcji swojego telefonu czy
    dany artykuł do niego pasuje lub skontaktuj się z nami."

    Czy istnieje jakiś telefon, do którego instrukcja zawiera informację o
    możliwości stosowania tego rodzaju 'usprawnień' ?

    --
    Michal

  • 10. Data: 2011-10-30 19:27:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Jak działa / Jak użyć. A że sposób aplikacji przytoczony przez Ciebie
    > wydaje mi się bardzo racjonalny, to skomentowałem jak wyżej :)

    Zawsze staram się ściśle trzymać tematu i dokładnie odpowiadać na
    pytania. Tym razem też tak było.

    --
    Jarek