  • Data: 2011-11-01 09:52:17
    Temat: Re: Jak to działa ?
    Od: grg12 <g...@c...at> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wierzę że są stosowane i nie wierzę że MFZ refunduje. Proszę o dowód
    > (źródło)

    Źródła nie podam - ale dawno temu (jeszcze przed NFZ) widziałem w
    przychodni urządzenie do magnetoterapi - tyle że nie chodziło o magnesy
    stałe a o cewkę wytwarzającą bardzo silne zmienne pole magnetyczne (nie
    - nie był to aparat MRI :) ) - co nim leczyli nie mam pojęcia.
    A jeśli chodzi o różne "alternatywne" metody, wczoraj przeżyłem ciężkie
    załamanie - na youtube jakiś szpecjalista demonstrował jak się
    "energetyzuje" wodę przy pomocy tornadotube (specjalny korek pozwalający
    uzyskać w butelce bardzo łady - długotrwały - efekt tornada, opracowany
    jako zabawka dla zainteresowanych nauką dzieci).
    Podaję przepis na kolejny cudowny środek uzdrawiający - bierzemy dowolne
    efektownie wyglądające zjawisko fizyczne, jeśli efekt jest ogólnie znany
    - dodajemy magnesy, jeśli nie - wystarczy dodać broszurkę z opisem w
    którym występują wyrażenia "pozytywna energia", "naturalne składniki",
    "energetyzowanie", pakujemy w kartonik z ezoteryczną nazwą, dodajemy
    dość dowolnie zebraną listę chorób które nasz wynalazek ma leczyć
    (dodatkowe punkty za nieistniejące choroby) i sprzedajemy...