  • Data: 2011-11-01 16:34:21
    Temat: Re: Jak to działa ?
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-01 14:54, kogutek pisze:

    > Znajdź listę niedopuszczalnych procedur medycznych na której umieszczono
    > magnesy i pole magnetyczne.

    W medycynie obowiązuje wykaz dozwolonych procedur. Nie można zrobić nic
    co nie jest wprost wymienione w tej liście. Nie twierdzę, że leczenia
    magnesem tam nie ma. Ale jeśli kategorycznie piszesz, że w przychodniach
    stosują i że jest refundowane to wypadałoby podać link do wykazu
    procedur dopuszczonych i do refundowanych, a nie wspominać niejasno o
    jakimś jednym docencie.

    --
    pozdrawiam
    MD