  • Data: 2014-04-02 12:39:34
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy działa stabilizacja?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Dienstag, 1. April 2014 23:48:42 UTC+2 schrieb Marek:

    > Nawet jest ciut lepiej ze stabilizacją (kratka wywietrznika). Ciekawe...

    > Tak, tego nie biorę pod uwagę. Chodziło mi o różnice. Jeszcze na wszelki
    >
    > wypadek zdejmę filtr UV bo on trochę przeszkadza na długim końcu. Wtedy
    >
    > otrzymam ostrzejszy obraz. Zrobię też 2 serie zdjęć i wybiorę
    >
    > najostrzejsze aby wyeliminować ew. drgania "tektoniczne". Ustawię czas
    >
    > 1/1000 - jak u Ciebie.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Marek

    filtr uv nie obniza rozdzielczosci. jesli jest Jakis wplyw, to nie jest on mierzalny.
    nie ma prawa nastapic pogorszenie ostrosci.
    czasami jesli fitr UV ma slabe powloki przeciwodblaskowe to zwieksza odblaski pod
    swiatlo czyli pogarsza obraz. normalnie jednak nie obniza ostrosci.

    wszelkie rozwazania wczesniej o wplywie dzwiekow na drgania aparatu sa bledne.
    dziwek nie ma wplywu. Moze gdybys ustawil aparat obok sobwoorfera.przyczyna jest
    gdzies indziej.

    nie wykluczone ze przyczyna nazywa sie " sony"
    zawsze w sony cos sie nie zgadza.