-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.c
om!nntp.giganews.com!novia!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.
neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neost
rada.pl!not-for-mail
From: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pnaumatyczne ?
Date: Tue, 9 Feb 2010 10:40:16 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 14
Message-ID: <hkrb6l$9m1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hkq1ss$mqf$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: abyy58.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1265709078 9921 83.9.44.58 (9 Feb 2010 09:51:18
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2010 09:51:18 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:26019
[ ukryj nagłówki ]A r t i e wrote:
> Np. Merc klasy C i E chwali się adaptacyjnym samo-nastawianiem w
> czasie rzeczywistym siły tłumienia amorków w zależności od
> nawierzchni, skąta skrętu prędkości itd.
> W S-sie robi to pneumatycznie to jeszcze sobie mogę wyobrazić, a jak
> to jest robione w zwykłym zawieszeniu np. współczesnych klas C i E ?
> Chodzi mi o samą mechaniczną realizację w amortyzatorach ?
>
> Arek
można zastosować zaworek obejściowy tłoka z płynnym sterowaniem przepływu -
ale nie wiem czy to jest stosowane w samochodach
jeffrey
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.10 10:43 Mirek
- 09.02.10 11:28 J.F.
- 09.02.10 11:54 A r t i e
- 09.02.10 12:03 A r t i e
- 09.02.10 12:00 A r t i e
- 09.02.10 12:20 A r t i e
- 09.02.10 12:18 Mirek
- 09.02.10 12:40 Agent 0700
- 09.02.10 14:01 Zygmunt M. Zarzecki
- 09.02.10 14:32 Zygmunt M. Zarzecki
- 09.02.10 14:26 A r t i e
- 09.02.10 14:44 J.F.
- 09.02.10 14:45 A r t i e
- 09.02.10 15:35 J.F.
- 09.02.10 15:50 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ster w trolejbusie.
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
Najnowsze wątki
- 2025-03-06 Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- 2025-03-06 koniec zdupy wymysłów
- 2025-03-06 Cewka elektrozaworu
- 2025-03-05 zapytanie o chip r5f21275nfp
- 2025-03-07 Tani, ale szybki i niezawodny modem LTE...
- 2025-03-06 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-03-06 stopcham - odznaka policyjna
- 2025-03-06 Re: Czy to była Polska Dywizja Waffen SS? [SS Galicja]
- 2025-03-05 Zielona GĂłra => Konsultant wdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-03-05 Białystok => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie
- 2025-03-05 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security