  • 41. Data: 2009-10-26 16:10:38
    Temat: Re: Jak robic panoramy sferyczne ?- bedzie dlugie , bardzo dlugie
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 26 Okt., 13:58, "Pawe? W." <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Scia;gna;?em sobie zdje;cie ruin. ?adnie wysz?o, jednak takie panoramy do
    > kon'ca do mnie nie przemawiaja;, a to chyba za sprawa; rybiego oka w?as'nie.
    > Jak spojrzec' w zenit... popatrzcie co dzieje sie; z prostymi s'cianami. No
    > i dziwne wyginanie sie; i rozcia;ganie brzegów przy obracaniu sie;.
    > Baaardzo dziwnie to wygla;da.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Pawe? W.
    >
    > --

    Pawle

    to nie jest kwestia fishaya tylko zastosowanych programow do skladania
    i nastaw
    dochodzilem do tego dlugo , gdyz sugerowalem sie opisami w sieci a te
    nie zawsze sie sprawdzaly , lub byly lakoniczne .

    zobacz na te panoramke z glorietta ( ulica ) jaka naturalna ( jak na
    z reki ) zbieznosc , o ile pamietam dom ten ofiarowal cesarz swojej
    oblubienicy -
    a wiec zgadza sie

    cysorz to mial klawe zycie !
    oraz wyzywienie klawe.
    przed wszystkim juz o swicie
    poogooglal na piekna dame.
    a do damy w panorame
    - eteryczna , iddyliczna
    moze nawet idiotyczna
    ale za to polsferyczna... ;M)

    o programach bedzie za chwile.

  • 42. Data: 2009-10-28 13:28:02
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    o programach bedzie za chwile.
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    czas, to pojecie wzgledne, ale bez przesady....

  • 43. Data: 2009-10-28 15:04:10
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 28 Okt., 14:28, "janek" <n...@a...pl> wrote:
    > o programach bedzie za chwile.
    > <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    > czas, to pojecie wzgledne, ale bez przesady....

    czym jest chwila wobec wiecznosci ?

    nie moge dojsc do napisania ale dzisiaj wieczorem sie poprawie.
    nawal innych zajec niestety .

  • 44. Data: 2009-10-28 20:27:05
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 28 Okt., 16:04, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > czym jest chwila wobec wiecznosci ?
    >
    > nie moge dojsc do napisania ale dzisiaj wieczorem sie poprawie.
    > nawal innych zajec niestety .

    Przykro mi

    z powodu ograniczenia czasu nie bede mogl dopisac dzisiaj jak
    obiecalem dalszego odcinka serialu ,
    Niech zywi nie traca nadziei .Dla skrocenia oczekiwania proponuje
    dwie panoramy adekwatne do tej ponurej pory roku czyli deliryczne
    ( na illydyczne przyjdzie czas wiosna ) .

    Az prosi sie zeby wprowadzic sztafaz , moze nawet sliczna kobiete .
    Niestety mialem pod reka tylko psa - na dowod czego pozostwiam bez
    retuszu czesc jego lapy. Zdjete przy okazji spaceru ale z uzyciem
    statywu bez robienia oddzielnie zdjecia nieba i podloza ( w jednym
    przypadku)

    http://www.DropBox.pl/file.php?name=F7B382541CAAAFB7
    0646030E7312EE6C

    http://www.DropBox.pl/file.php?name=71C4E6F5E1A295D1
    271652129DAE2F0E

  • 45. Data: 2009-10-28 21:34:43
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Jakub Jewula wrote:
> [...]
    8B489EEB6CCE8550
    A7EB32E4C1AA2037

    > Slyszalem, ze trwaja prace nad technologia ktora umozliwi
    > ogladanie zdjec wprost w oknie przegladarki...

    SWFy tez? Normalnie jak w labie NASA ;)

    > Kto powiedzial, ze poniedzialek musi byc nudny ;)

    Nie dolazaj ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 46. Data: 2009-10-30 01:56:54
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sun 25 of Oct 2009 13:38, Jester wrote:

    > To nie pomaga, bo ciągle ktoś go namiętnie cytuje. Mógłbyś przestać z
    > łaski swojej?

    A teraz Ty wyjąłeś z mojego KFa tego co o KFie poucza.
    Być może będzie uwaga, że też kogoś wywlekam z KFa.
    Zaczyna się robić fajnie...

    --
    nb

  • 47. Data: 2009-10-30 02:20:04
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 28 of Oct 2009 21:27, XX YY wrote:

> [...]
    > retuszu czesc jego lapy. Zdjete przy okazji spaceru ale z uzyciem
    > statywu bez robienia oddzielnie zdjecia nieba i podloza ( w jednym

    Link coś nie tak. Da się obejść zapisując plik jak jakąkolwiek binarkę
    a potem przemianować na np. "straszny.swf" i otworzyć w przeglądarce.

    Nieźle to wyszło (na myszo- i klawiszologię trzeba samemu wpaść)
    precyzję składania widać po horrosurrealistycznych artefaktach psa.

    > http://www.DropBox.pl/file.php?name=71C4E6F5E1A295D1
    271652129DAE2F0E

    Tutaj jest niemal to samo co w poprzedniej panoramie (ale bez psa).
    Od strony konstrukcji panoramy sferycznej raczej dobrze, dużo informacji
    jak ma 10 megabajtów.. Z ekspozycją wyszło trochę gorzej. Wiem, że nie
    o to chodziło, ale ciekawi mnie, jak poprawiać taką panoramę. Jeśli
    poszczególne składniki, to chyba trudno będzie posklejać bez
    widocznych miejsc sklejania. Czy można obrabiać całość?

    --
    nb

  • 48. Data: 2009-10-30 02:29:26
    Od: nb <n...@n...net>

> [...]

    > ( na illydyczne przyjdzie czas wiosna ) .
    >
    > Az prosi sie zeby wprowadzic sztafaz , moze nawet sliczna kobiete .

    Przy poprzednim czytaniu umknął mi tym akapit...
    Jako sztafaż bardziej przydałaby się skromniutka ramka i opis
    działania klawiszy/myszy (są tacy, którzy nie mają intuicji.
    np ja, w stopniu chorobliwym).

  • 49. Data: 2009-10-30 07:24:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    nb wrote:

    > A teraz Ty wyjąłeś z mojego KFa tego co o KFie poucza.
    > Być może będzie uwaga, że też kogoś wywlekam z KFa.
    > Zaczyna się robić fajnie...

    najlepiej dać do KF Usenet i po robocie ;-)

  • 50. Data: 2009-10-30 09:14:19
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    nb pisze:

    > A teraz Ty wyjąłeś z mojego KFa tego co o KFie poucza.
    > Być może będzie uwaga, że też kogoś wywlekam z KFa.
    > Zaczyna się robić fajnie...

    Spoko - treść była niewinna ;)
    PS. Mam nadzieję, że nie siedzisz w czyimś kf-ie. Jeżeli tak - to z góry
    przepraszam :)