  • 1. Data: 2009-10-22 11:21:41
    Temat: Nowe produkty dla jeleni
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://www.dpreview.com/news/0910/09102201lensbabyne
    woptics.asp

    Taniutko!

  • 2. Data: 2009-10-22 11:25:26
    Temat: Re: Nowe produkty dla jeleni
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Taniutko!

    Takiego fiszaja, to sobie kiedyś zrobiłem ze starego wizjera do drzwi i
    dekielka pudełeczka od filmu małoobrazkowego (idealnie pasował do
    Industara 50 f/3.5). ;)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 3. Data: 2009-10-22 11:29:03
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > http://www.dpreview.com/news/0910/09102201lensbabyne
    woptics.asp

    > Taniutko!

    buheuehuehue
    za 90 dolców mozna mieć efekt nałożenia pończochy na obiektyw....
    a za 150 - do niczego nie nadajace się okragłe zdjęcie

  • 4. Data: 2009-10-22 11:35:53
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > http://www.dpreview.com/news/0910/09102201lensbabyne
    woptics.asp
    > Taniutko!

    Krew Cie zalewa, ze nie wymysliles tego produktu sam, nie? ;)

    IMO jest to chyba najlepszy biznesowo produkt okolofotograficzny.
    A przy okazji mozna tym zrobic pare ciakawych fot, jak sie umie...

  • 5. Data: 2009-10-22 12:04:01
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 14:04:22 +0200, "Paweł W." napisał(a):

    > Raczej to, że za taki produkt można żądać takich pieniędzy !

    Żądać zawsze można było, gorzej z faktycznym dostaniem takich :)

  • 6. Data: 2009-10-22 12:04:22
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    >
    > Krew Cie zalewa, ze nie wymysliles tego produktu sam, nie? ;)

    Raczej to, że za taki produkt można żądać takich pieniędzy !

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 7. Data: 2009-10-22 13:19:24
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > IMO jest to chyba najlepszy biznesowo produkt okolofotograficzny.
    > A przy okazji mozna tym zrobic pare ciakawych fot, jak sie umie...

    tak samo mozna je zrobic mniejszym kosztem...

  • 8. Data: 2009-10-22 13:20:51
    Od: Rob <t...@b...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > http://www.dpreview.com/news/0910/09102201lensbabyne
    woptics.asp

    trzeba być kretynem żeby takie coś kupić.

  • 9. Data: 2009-10-22 13:22:20
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > tak samo mozna je zrobic mniejszym kosztem...

    Czekamy wiec, az zaczniesz sprzedawac to samo tylko taniej :)

  • 10. Data: 2009-10-22 13:46:14
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    obejzalem sample i mi szczena opadala? Co to jest w ogole?
    Symulator judasza? Pytam powaznie do czego to sluzy ?

    Roger