  • 1. Data: 2009-10-23 12:48:13
    Temat: Folia ochronna
    Od: Paweł <p...@g...com>

    Zastanawiam się nad naklejeniem folii ochronnej na telefon (Nokia N96) i w
    związku z tym mam do Was pytania:
    - czy to ma sens (ew. nowa szybka kosztuje ze 30 zł + wymiana)?
    - czy możecie polecić jakąś dobrą folię?
    - jakiej nie kupować?
    - tak z ciekawości, czy są folie na ekrany dotykowe, np. N97, Omnia, GTC
    itd?

    Z góry dziękuję
    PW

  • 2. Data: 2009-10-23 12:51:22
    Temat: Re: Folia ochronna
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    NTG
    Tu mogą Ci doradzić jedynie w spawie osłon do Canona, Nikona, Pentaxa,
    Sony...
    Zawsze możesz owinąć ją folią typu strech;)

    --
    woytaski

  • 3. Data: 2009-10-23 12:55:53
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Zastanawiam się nad naklejeniem folii ochronnej na telefon (Nokia N96)
    > i w związku z tym mam do Was pytania:

    Odpowiadam: nie, poliweglan, najtanszej, tak
    Ale tak w ogole to jakby NTG jest... ;)

    MSPANC,
    Vituniu.

  • 4. Data: 2009-10-23 13:06:09
    Od: Paweł <p...@g...com>

    O cholera, przeperaszam. Miało iść na grupę gsm.
    Jeszcze raz przepraszam!

  • 5. Data: 2009-10-23 13:36:58
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Paweł" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > - jakiej nie kupować?
    > - tak z ciekawości, czy są folie na ekrany dotykowe, np. N97, Omnia, GTC

    dobra folia to folia śniadaniowa Jan Niezbędny

  • 6. Data: 2009-10-23 17:55:03
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Paweł wrote:
    > - czy to ma sens (ew. nowa szybka kosztuje ze 30 zł + wymiana)?

    Pewnie taki sam "oryginal", jak te wszystkie oryginalne obudowy z Allegro
    (chociazby do E51 - konia z rzedem temu, kto mi pokaze gdzie kupic
    oryginalna...).

    Tu masz calkiem porzadna folie bezklejowa za 5 zl z wysylka:
    http://dealextreme.com/details.dx/sku.23628

    k,

  • 7. Data: 2009-10-23 22:55:30
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    a wydaje Ci się, że "zajeździsz" ten telefon przez 2 lata??
    Wydaje mi się, że po tym okresie, ten aparat będzie "bardzo
    stary" (czytaj: stary technologicznie)!

    Sprawa z foliami na aparaty jest taka sama - życie nowego aparatu, u
    przeciętnego użytkownika, to 2-3 lata. Po tym czasie jest wymieniany -
    "zestarzał się technologicznie" - nie ma połowy nowych bajerów.
    To czy jest sens męczyć się z folią???

    Pozdrawiam
    Les

  • 8. Data: 2009-10-24 12:43:41
    Od: "Michał M. Lechański" <m...@d...eu>

    On 23.10.2009 18:55 KILu wrote:

    > http://dealextreme.com/details.dx/sku.23628

    ponad miesiąc temu kupiłem u nich baterię do laptopa. Jak do tej pory
    baterii nie dostałem. Dwukrotnie już do nich pisałem i choć deklarują
    odpowiedź w czasie 24-48 godzin - ja nie dostałem żadnej...
    Zdecydowanie nie polecam.

    Mis'

  • 9. Data: 2009-10-24 17:37:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł pisze:
    > Zastanawiam się nad naklejeniem folii ochronnej na telefon (Nokia N96) i
    > w związku z tym mam do Was pytania:
    > - czy to ma sens (ew. nowa szybka kosztuje ze 30 zł + wymiana)?

    Widziałem takie zdjęcie - tysiące jak nie dziesiątki tysięcy komórek na
    kupie idących na przemiał z powodu zestarzenia moralnego, a co któraś
    miała nieskazitelny ekran pokryty folią.
    W imię czego tak się męczyć? Za dwa lata będziesz miał nową.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 10. Data: 2009-10-24 21:40:09
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hbve11$q24$2@news.onet.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > miała nieskazitelny ekran pokryty folią.
    > W imię czego tak się męczyć? Za dwa lata będziesz miał nową.

    E, ja mam dwa Siemensy ME45, jeden S55 i Eryka 380s.
    Najstarszy chyba ten Eryk.
    Dlaczego mialbym je wyrzucac? Jestem z nich b. zadowolony.

    TA