  • Data: 2010-06-18 09:05:06
    Temat: Re: Jak oni to nakrecili???
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-17 23:25, Przemek V pisze:

    > To znaczy, ?e s? za przeproszeniem, debilami.

    To raczej znaczy, że są normalni. O debiliźmie świadczy raczej fakt
    mieszkania 30lat na Śląsku i nazywania makaronu "kluskami" a ciasta
    "plackiem". Lub zamieszkiwania 30 lat miasta Sandomierz i nazywania
    ziemniaków grulami.

    W dzieciństwie, gdy jeździłem na wakacje do babci na wieś, wracałem z
    innym akcentem. Jako dziecku wystarczało mi parę tyg. żeby w
    niezauważalny dla siebie sposób zmienić jedne gwarowe naleciałości na
    inne. Niby dlaczego dorośli mieli by reagować inaczej?

    PZDR
    Shaman