  • Data: 2010-06-18 17:49:50
    Temat: Re: Jak oni to nakrecili???
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    <l...@l...localdomain> wrote in message
    news:slrni1ncd8.o4f.lrem@localhost.localdomain...
    > W poście <h...@p...onet.pl>,
    > Pszemol nabazgrał:

    > Porównawczo - skoro wszyscy których znam twierdzą, że Fiński jest
    > trudniejszy od Szwedzkiego, to pewnie tak jest. Przy braku skali
    > (która chyba nie jest możliwa do skonstruowania) nie pozostaje
    > nic innego.

    A nie sądzisz że wszyscy inni których znasz posługują się
    dokładnie tą samą metodą? I po prostu posyłasz dalej
    wyssane z palca historie, jak to nazwałeś - "urban legends"?

    > Dobre pytanie. Szczerze powiedziałbym, że żadnym obcym ;)

    Czyli sam swojej opinii na temat żadnego języka nie masz...
    Kopiujesz tylko opinię innych osób.

    Czy te osoby, których opinię kopiujesz, posługują się biegle
    kilkoma językami obcymi czy też mówią tylko po polsku?

    > Ale wracamy do pytania: co szczególnego jest w Ameryce, że 10 lat tam
    > to co innego niż 10 lat tu? Przypominam: mówię o całych rodzinach,
    > w których z zauważalnym akcentem mówiły tylko dzieci już tutaj rodzone.

    A co to dla Ciebie znaczy "tu"?

    I dlaczego sądzisz że coś szczególnego jest w Ameryce?
    Na jakiej podstawie tak sądzisz?