  • Data: 2010-06-17 20:36:53
    Temat: Re: Jak oni to nakrecili???
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> wrote in message
    news:61bc97ab-d001-48e2-a023-50d280be3ac2@18g2000vbh
    .googlegroups.com...

    > Ty sam o tym napisales:
    > "No tak, nie wpadłem ze to pod lodem :-)) Wstyd :-)"

    Myślałem że twierdzisz że nie zwróciłem uwagi na to co napisałeś... OK.

    > O kosmosie moge wypowiedziec bardziek kompetentnie niz o fotografi
    > podwodnej
    > a w kosmosie tez nie bylem.

    Problem w tym że nie robiąc nigdy fotek na Key West sugerujesz że
    tam woda jest czysta. A ja robiłem fotki i na Florida Keys i na Hawajach,
    znacznie czyściejszych, i zapewniam Cię że woda jest pełna farfocli.

    W oceanie zdjęcia wychodzą tak jakbyś lampy błyskowej użył robiąc
    fotkę w deszczu/śniegu albo zakurzonej hali produkcyjnej na powierzchni.

    Każda drobinka w wodzie odbija Ci światło i zamazuje przedmiot fotografii.

    > Ty widzisz trudnosci nawet tam gdzie ja bym ich nie mial.
    > Znam sposob na pozbycie sie odblyskow swiatla slonecznego
    > od falujacej spokojnie powierzchni wody.

    Pytałem Cię już o to ale nie chcesz powiedzieć...
    Sumowanie wielu różnych obrazów i usrednianianie luminancji?
    Czy może użycie filtrów polaryzacyjnych?

    > Ja sam kiedys myslelem, ze to dziwne ale w ostatniej firmie gdzie
    > pracowalem
    > spotkalem wieloletniego fotografa ktory mniw zapewnial,
    > ze poza firma aparatu fotograficznego do reki nie bierze.
    > Ja az tak nie mam jak on.

    To że obaj jesteście dziwni nie zmienia niczego że to dziwne :-)

    > Sa miejsca gdzie jest i woda i ciekawe miejsca nad woda do zwiedzania.
    > To sa miejsca i na oceanie i na ladzie.

    Podaj parę przykładów... chętnie się dowiem :-)

    > Jeszcze na wielu wyspach nie bylem, pewnie ty tez.
    > Ja sam nie lubie sie wybierac w podroze a wycieczki zbiorowe to dla
    > mnie ostatecznosc.

    Samemu to żadna frajda, to fakt. Ale z drugiej strony robisz to co chcesz.
    A w grupie musisz robić sporo kompromisów bo każdy chce mieć frajdę.

    > Czemu te powyzsze napisy sa przy Twoich postach?

    Bo używasz protezy do czytania usenetu a nie prawdziwego czytnika niusów.