eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN? › Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
    der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Date: Thu, 6 Feb 2014 23:52:24 +0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 22
    Message-ID: <ld177o$brp$7@dont-email.me>
    References: <lcnl2a$ocp$1@dont-email.me> <lcnodn$9kn$1@node1.news.atman.pl>
    <lcoo0v$uqa$6@dont-email.me>
    <6...@p...pl.invalid>
    <lcoos1$uqa$8@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lcoquf$uqa$10@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lcp21t$409$1@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lcp2dl$409$4@dont-email.me> <9...@p...pl.invalid>
    < lcp5qb$dvj$5@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lcp79h$sjk$1@dont-email.me>
    <4...@p...pl.invalid>
    <lcpae8$sjk$6@dont-email.me> <52f08e93$2$2214$65785112@news.neostrada.pl>
    < lcq534$5ea$1@dont-email.me>
    <52f2b4ee$0$2156$65785112@news.neostrada.pl> <
    lcve3t$28c$1@dont-email.me> <52f3f800$0$2217$65785112@news.neostrada.pl>
    < ld15vs$brp$1@dont-email.me>
    <52f41e7b$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 6 Feb 2014 23:52:24 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="18a89ba1a4fe57877431e56119fabf4a";
    logging-data="12153";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19yyUgQXQR1uaycqu8vbovZ"
    User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
    Cancel-Lock: sha1:BzMrhWLPANRUVm0EdychmEM0D0Y=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2522928
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 07 Feb 2014 00:44:55 +0100, J.F wrote:

    > Zepsucie regulatorow ? Czy tylko zuzycie szczotek ?

    IMO uszkodzenie. W tym pierwszym przypadku altek dawał napięcie za
    wysokie (17V), a w tym drugim za niskie (13,6 na oryginalnym regulatorze
    i 14,1 po pierwszej wymianie)

    > Szczescie masz ... moze sprobuj w totka :-)
    >
    >>>>Choćby kontrolować stan naładowania właśnie.
    >>> A jak ? Aku na gwarancji i bezobslugowe ..
    >>Najprościej pomiarem napięcia w stanie spoczynku.
    >
    > W granicach normy bedzie. Bo norma szeroka.

    Nie taka znowu szeroka. Napięcie spoczynkowe akumulatora zmierzone po
    nocy na parkingu/ w garażu da wystarczający pogląd na sprawę o tym czy
    akumulator jest odpowiednio ładowany. W razie należy oczywiście sprawdzać
    dalej.

    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: