  • Data: 2014-02-06 00:40:03
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Ale co to ma do rzeczy, ze nie ma Cię w domu. Wtedy dostajesz aviso.

    Ale jak mnie nie ma to nie odbiorę.
    Naprawde tak trudne do zrozumianie, ze czasami moze kogos 2-3 tygodnie w
    domu nie byc?

    > Różnica w kosztach między poleconym a nierejestrowanym jest pomijalna
    > przy kosztach polisy - nawet dla nadawcy detalicznego, a co dopiero
    > hurtownika.

    Kilka złotych.
    Pzy cenie polisy +-300 to moze byc jakies 1,5%.

    > Zakładam, że to już zależy od tego co powiesz przy kontroli. Jeśli po
    > pół roku od zawarcia polisy nadal nie masz naklejki, to nie liczył by
    > na pobłażliwość.

    to znaczy ze to bedzie uznaniowe?
    Czyli jak po dwóch tygodniach policjant zatrzyma mnie przy domu to tez sie
    nie wytłumacze?