  • Data: 2014-02-06 00:40:03
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Niby dlaczego mam się na coś decydować?

    Bo to sa dwie różne sprawy.

    > Zakładam, że tym jednym
    > rozwiązaniem załatwimy sprawę zarówno starych ściemniaczy, jak i nowych
    > oszustów.

    A w jaki sposób naklejki rozwiążą sprawę sprzed 10 lat?
    Myslisz, ze ktos bedzie je naklejał na auta ktore zezłomował 5 lat temu?
    Albo, co gorsza, nie bedzie naklejał, wiec ze zlomu ktos je wpisze na
    strone?

    >>> Wg. aktualnych danych 250000 _jeździ_ bez polis OC. To jest marginalny

    > Udowodnij proszę.

    > Nie, ktoś napisał, że w Polsce nadal najliczniejszą marką/modelem
    > samochodu jest polski fiat 126p.

    No własnie...
    A przeciez wiadomo, ze prawie ich juz nie ma...

    > Skoro ktoś publicznie podaje takie dane, to najwyraźniej musi tak być.

    No skoro ktoas pulicznie podaje to musi tak byc! ROTFL