  • Data: 2014-02-06 08:37:33
    Temat: Re: Jak łatwo skasować kierowców na 800mln PLN?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 05 Feb 2014 23:02:18 +0100, J.F wrote:

    > Nie biore, rzadko sie zdarza, a przeciez akumulator czesto pada, a po
    > wymianie regulator okazuje sie dobry.

    Może tobie rzadko się zdarza, ja w swoich samochodach (w tym przypadku
    dwóch różnych) wymieniłem regulator trzy razy w zeszłym roku. Problemy z
    regulatorem napięcia to z mojej perspektywy najczęstsza przyczyna padu
    akumulatorów.

    > Jakie ? Jak akumulator i alternator sa sprawne, to uzytkownik nie ma co
    > zaniedbywac :-P

    Nie ma - bez żartów? Wystarczy, że światła zostawi włączone na noc i
    pozamiatane, a potem już prostowniczek zrobi swoje.

    > Co ?

    Choćby kontrolować stan naładowania właśnie.

    Tomek