  • Data: 2009-08-22 16:18:04
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: Czarek <4...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Sie, 16:59, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Od tego powinien być system edukacji finansowany przez podatki, fachowcy
    > wybierani przez fachowców.

    Zgadzam się, powinien. Ale go nie ma.

    > Namiastka tego funkcjonowała w komunie,
    > obecnie właściwie zdechła.

    Nie tyle zdechła, ile zamordowano, bo komuna be, niszczyła kraj i
    ogłupiała ludzi.

    > Mnie się lampki światła w ciemności jakoś nieść nie chce...

    Za to inni z przyjemnością niosą, ale kaganiec oświaty; zakuli już w
    niego tyle pysków, że gdy odkuję choć jeden, to czuję się lepszy, bo
    niepokorny :-)

    > Bo jak nie potrafimy zmusić kiszek do nieburczenia czy uszu do
    > niesłyszenia, tak trzydziestu faceta nie zsynchronizuje się łatwo
    > słysząc kilka najbliższych osób.
    > Dlaczego w kameralnych składach zwykle nie ma dyrygenta?

    Oglądałem niedawno nagranie próby orkiestry pod Karajanem i odniosłem
    wrażenie, że dyrygentowi nie chodziło o zgranie, bo i bez niego byli
    zgrani, ale narzucał im własną interpretację, jak mają grać. Np.
    "panowie, tu jest forte, ale forte też można grać delikatnie,
    spróbujmy jeszcze raz".

    > Może kogoś kręci baryt, mnie kręci np. wnętrze zegarka z mosiężnymi
    > kółkami - piękne i funkcjonalne i czysta forma.

    Czyli jednak potrafisz zachwycić się formą?

    > I dobrze, niech każdego kręci co chce tylko - najważniejsze - niech nie
    > robi z tego religii i niech nie nawraca.

    Jest drobna różnica między krucjatą, a zwracaniem uwagi na różnice w
    efektach uzyskanych innymi technologiami.

    Czarek