    From: Czarek <4...@g...de>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak kupowałem aparat...
    Date: Sat, 22 Aug 2009 09:08:18 -0700 (PDT)
    <h6j0lc$dn3$1@achot.icm.edu.pl> <h6jnpk$c4p$1@inews.gazeta.pl>
    <4a8d7b67$1@news.home.net.pl> <h6k0so$m5f$1@inews.gazeta.pl>
    <h6k8tu$veh$1@news.onet.pl>
    <b...@j...googlegroups.com>
    <Pine.WNT.4.64.0908211928150.3248@quad> <h6n1ci$idm$1@inews.gazeta.pl>
    <h6n3lq$8i4$1@news.wp.pl>
    <e...@o...googlegroups.com>
    <h6n67i$9nq$2@news.wp.pl>
    <b...@r...googlegroups.com>
    <h6o81e$pbf$1@news.wp.pl>
    <9...@2...googlegroups.com>
    <h6oc0l$mm9$1@inews.gazeta.pl> <h6oe65$3i3$1@inews.gazeta.pl>
    <h6oeu5$slt$2@news.wp.pl>
    <b...@1...googlegroups.com>
    <h6p0j3$91v$1@news.wp.pl>

    On 22 Sie, 16:50, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Hmm... masz mnie i tu, w muzyce równie nieważna dla mnie jest forma jak
    > w fotografii. Słucham mp3 już z komórki, bo mi się osobnego odtwarzacza
    > nie chce nosić albo na popularnych (choć sprawnych) tannoyach m2 za
    > kilka stówek, bo interesuje mnie muzyka, a nie dźwięki.

    Czyli te wszystkie Stradivariusy, złote flety itp można o kant rzyci
    potłuc? Te same dźwięki można uzyskać za pomocą komputera? Maliny,
    pomidory, orzechy, koperek, kardamon - wszystko to na hasiok? To samo
    uzyskamy nasączając papier toaletowy "aromatem identycznym z
    naturalnym"?

    > Taki ''konkurs'' nie ma trochę sensu, bo będzie polegał na podrabianiu
    > analoga przez cyfrę.

    Ale takie założenie rujnuje całą Twoją, wykładaną tutaj filozofię, bo
    na starcie przyznaje wyższość technice klasycznej :-)

    > Można tylko po co... Co innego indywidualny sposób
    > ujęcia tematu - to sens miałoby, tylko właśnie, indywidualny więc różny.

    Właśnie chodziło o częściowe wyeliminowanie subiektywnego podejścia do
    tematu. Dwa identyczne ujęcia, ale subiektywnie obrobione.
    Przesunięcie indywidualizmu na etap procesu.

    Czarek