    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak kupowałem aparat...
    Date: Sat, 22 Aug 2009 09:51:03 +0200
    Sender: j...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl
    <h6fbbs$t9j$1@achot.icm.edu.pl> <h6gjc0$9gu$1@inews.gazeta.pl>
    <h6hn1p$mrj$1@inews.gazeta.pl> <h6hr1b$d0n$1@inews.gazeta.pl>
    <h6j0lc$dn3$1@achot.icm.edu.pl> <h6jnpk$c4p$1@inews.gazeta.pl>
    <4a8d7b67$1@news.home.net.pl> <h6k0so$m5f$1@inews.gazeta.pl>
    <h6k8tu$veh$1@news.onet.pl>
    <b...@j...googlegroups.com>
    <Pine.WNT.4.64.0908211928150.3248@quad> <h6n1ci$idm$1@inews.gazeta.pl>
    <h6n3lq$8i4$1@news.wp.pl>
    <e...@o...googlegroups.com>
    <h6n67i$9nq$2@news.wp.pl>
    <b...@r...googlegroups.com>

    Czarek pisze:
    > już już, tuż tuż, że może mi zrobić wydruk, który będzie wyglądał, jak
    > zdjęcie na płótnie, papierze czerpanym, akwarelowym, kijowym i

    Nie można zrobić wydruku na np. płótnie bez płótna. Dziwne obiecanki ten
    ktoś składał...

    > Adaś, dla każdego fotografia jest czymś innym; 99% ludzi nie traktuje
    > jej poważnie, jako sztuki. W ogóle, z traktowaniem sztuki mamy teraz
    > problemy, wiadomo, postmodernizm ;-/ Ja zrozumiałem czym jest
    > fotografia, po zobaczeniu jednego zdjęcia; stykówki z 8x10 cala, z
    > negatywu Ryśka Avedona.

    Cóż, widziałem wbrew pozorom wiele stykówek, barytów, olbrzymich
    powiększeń i całkiem małych u różnych ludzi, guru i instytucji. I jakie
    wrażenie? Takie samo jak, gdy zobaczyłem okręcik z tysiąca części w
    butelce albo replikę bazyliki św Piotra z zapałek. Można popatrzeć przez
    minutę, ładne i... tyle. Jest dużo ładniejszych rzeczy na świecie. O
    rząd wielkości. Choćby muzyka, albo książki...

    Naprawdę, bardzo wiele osób nie podnieca się tworzywem i wcale nie
    znaczy, iż są ograniczeni. Wręcz przeciwnie, bywają ponad tym. A już
    znaleźć kobietę - artystkę, która będzie zwracać na to uwagę, nie
    sposób. Artystkę, powiadam, z siebie, nie z nadania.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl