  • Data: 2009-08-22 07:44:12
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: Czarek <4...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Sie, 01:25, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Nie jest, gdy chce się wykorzystać potencjał, jaki cyfra daje. Nakazu
    > korzystania z niego - nie ma, można jak w analogu nie robić samemu nic
    > i zdawać się na laborantów.

    Nakazu nie ma, ale nie ma też zakazu... klepania tysięcy knotów bez
    sensu, a potem może coś się wybierze.

    > Skoro tak ładnie nazywasz tych, którzy traktują materiał cyfrowy tak
    > jak analogowy (czyli nie robiąc z nim nic zanoszą do labu), to czy
    > przypadkiem sam się nie umięściłeś w tej kategorii, ze wszystkimi
    > miłośnikami analogów? Oups... :->

    Tylko, że u mnie 100% klatek było dobrych. Ale pewno i tak w to nie
    uwierzysz :-) No i kwestia ilości, ale otempotem :-)

    > A Ty masz czas na
    > skanowanie materiałów analogowych,

    A po co miałbym je skanować...?

    > żeby zrobić z nimi to samo, co można wygodnie z cyfrą?

    Czyli np. co?

    > Masz dużą szafę na trzymanie odbitek z tych
    > wszystkich knotów, które trzaskasz na analogu?

    Ja akurat to robię kilka, może kilkanaście zdjęć rocznie, więc nie
    widzę takiego problemu :->

    Czarek