-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak jest z zanieczyszczaniem spalinami osobówek diesel vs benzyna?
Date: Mon, 2 Apr 2018 11:38:37 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <p9stmu$be9$1@node1.news.atman.pl>
References: <p9oc5l$14q$1@node1.news.atman.pl> <p9olsb$rkp$1@dont-email.me>
<590quorsi3d8$.nbhp8l9i8jqg$.dlg@40tude.net>
<p9qmjj$7no$1@node2.news.atman.pl> <p9rt4u$cor$2@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1522661918 11721 89.69.207.111 (2 Apr 2018 09:38:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Apr 2018 09:38:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <p9rt4u$cor$2@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628055
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-04-02 o 02:22, Poldek pisze:
> Na stanowisku testowym wygląda to nieźle.
> Jak tylko samochód zjedzie ze stanowiska testowego i wyjedzie na
> normalną drogę, wtedy zaczyna się kilkudziesięciokrotnie większe trucie.
Nawet po aferze VW tak nadal jest?
> Oddzielny temat to usuwanie DPFów przez amatorów raka.
Tu z kolei producenci aut się mocno przyczynili sztucznym postarzaniem
sprzętu. Np. DPFy w Mercach były (nie wiem czy są nadal) nie do
zajeżdżenia. Kilkuletnie auto potrafiło mieć stopień zatkania na
poziomie 3%. Nawet zaniedbany jazdą miejską DPF o stopniu zatkania rzędu
20-30% dawało się uratować. Wypalanie działo idealnie.
Czasem przeglądam sobie jakieś artykuły motoryzacyjne. Zdarza się, że
rekordziści już po 50 tys. km musieli wymieniać DPFy a każdy z nich to
od 2 tys. zł w górę (w moim aucie ok 7 tys zł). Nie dziwię się, że ludzi
na to zwyczajnie nie stać. Weź pod uwagę, że z kosztownych podzespołów
nie tylko DPF we współczesnym aucie musi się zepsuć a.s.a.p. Suma
kosztów napraw szybko osiąga poziom wartości auta.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 02.04.18 22:54 Mateusz Bogusz
- 02.04.18 23:01 Mateusz Bogusz
- 04.04.18 11:39 r...@k...pl
- 04.04.18 11:57 J.F.
- 04.04.18 18:11 Poldek
- 04.04.18 20:35 Poldek
- 04.04.18 20:58 RadoslawF
- 04.04.18 23:46 Poldek
- 05.04.18 07:54 J.F.
- 05.04.18 08:33 WS
- 05.04.18 08:55 p...@g...com
- 06.04.18 00:23 Poldek
- 06.04.18 06:41 Shrek
- 06.04.18 10:07 Jimiasty
- 06.04.18 18:02 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera