eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak jest z zanieczyszczaniem spalinami osobówek diesel vs benzyna?Re: Jak jest z zanieczyszczaniem spalinami osobówek diesel vs benzyna?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak jest z zanieczyszczaniem spalinami osobówek diesel vs benzyna?
    Date: Mon, 2 Apr 2018 11:38:37 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <p9stmu$be9$1@node1.news.atman.pl>
    References: <p9oc5l$14q$1@node1.news.atman.pl> <p9olsb$rkp$1@dont-email.me>
    <590quorsi3d8$.nbhp8l9i8jqg$.dlg@40tude.net>
    <p9qmjj$7no$1@node2.news.atman.pl> <p9rt4u$cor$2@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1522661918 11721 89.69.207.111 (2 Apr 2018 09:38:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Apr 2018 09:38:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    In-Reply-To: <p9rt4u$cor$2@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628055
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-02 o 02:22, Poldek pisze:

    > Na stanowisku testowym wygląda to nieźle.
    > Jak tylko samochód zjedzie ze stanowiska testowego i wyjedzie na
    > normalną drogę, wtedy zaczyna się kilkudziesięciokrotnie większe trucie.

    Nawet po aferze VW tak nadal jest?

    > Oddzielny temat to usuwanie DPFów przez amatorów raka.

    Tu z kolei producenci aut się mocno przyczynili sztucznym postarzaniem
    sprzętu. Np. DPFy w Mercach były (nie wiem czy są nadal) nie do
    zajeżdżenia. Kilkuletnie auto potrafiło mieć stopień zatkania na
    poziomie 3%. Nawet zaniedbany jazdą miejską DPF o stopniu zatkania rzędu
    20-30% dawało się uratować. Wypalanie działo idealnie.

    Czasem przeglądam sobie jakieś artykuły motoryzacyjne. Zdarza się, że
    rekordziści już po 50 tys. km musieli wymieniać DPFy a każdy z nich to
    od 2 tys. zł w górę (w moim aucie ok 7 tys zł). Nie dziwię się, że ludzi
    na to zwyczajnie nie stać. Weź pod uwagę, że z kosztownych podzespołów
    nie tylko DPF we współczesnym aucie musi się zepsuć a.s.a.p. Suma
    kosztów napraw szybko osiąga poziom wartości auta.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: