eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak jest z zanieczyszczaniem spalinami osobówek diesel vs benzyna? › Re: Jak jest z zanieczyszczaniem spalinami osobówek diesel vs benzyna?
  • Data: 2018-04-04 23:46:11
    Temat: Re: Jak jest z zanieczyszczaniem spalinami osobówek diesel vs benzyna?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-04 o 20:58, RadoslawF pisze:

    > Można to załatwić łatką w sofcie. Ale wtedy pogorszą się parametry
    > pojazdu z takim silnikiem a nabywcy kupią u konkurencji.

    Czy ta łatka faktycznie sprawia, że samochód emituje 30 razy mniej
    toksyn, niż przed łatką? Ja w to nie wierzę. Wierzę, że trochę poprawia.
    Niemiecki Federalny Urzęd Transportu Drogowego (KBA) przymknął oko. W
    USA setki tysięcy samochodów VW stoją na placach i czekają na
    utylizację. Tam do sprawy zatruwania środowiska podeszli bardziej serio.
    W Europie takie same samochody jeżdżą i codziennie emitują spaliny.