  • Data: 2012-08-08 12:05:48
    Temat: Re: Jak i co sprawdzić w Citroenie przed zakupem?
    Od: PB <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 8 Aug 2012 11:44:31 +0200, na pl.misc.samochody, Franc
    napisał(a):

    > Przybliż proszę sprawę takiego zakupu - jaki wypas, ile Cię ta impreza
    > wyniosła.

    Z wypasu nie ma:
    - szyby w dachu
    - osobno otwieranej szyby w tylnej klapie
    - elektyrki foteli
    - ekranu video
    - pneumatyki tylnej osi

    Poza tym wszystko, dwukolorowe wnętrze, navi MyWay, Bluetooth, obsługa
    fona, 7 miejsc, radary cofania i co tam jeszcze mu wymyślili.

    Brutto 48 kzł. I z racji przebiegu mówię że nie ma co szukać auta tej
    klasy z przebiegiem 30kkm w cenie okazyjnej bo takich nie ma. Co
    ładnie widać w filmie do którego dałem link. Samochód spokojnie zrobi
    i 300 tys. trzeba tylko zadbać.

    > PS.
    > Citroen na trigerze padł? W ogóle triger nie daje już newsów (dawno-dawno
    > nie zaglądałem)...

    Działa, ale mało kto tam zagląda;-(((

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA, BMW 325TDS MLine BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA