  • 1. Data: 2012-08-06 10:51:26
    Temat: Jak i co sprawdzić w Citroenie przed zakupem?
    Od: "Franc " <c...@W...gazeta.pl>

    Zastanawiam się nad zakupem Citroena C4GrandPicasso. W ogłoszeniu jest nawet
    numer VIN. Zastanawiam się jak i gdzie najlepiej w Częstochowie sprawdzić co z
    nim. Czy po Vinie w Polsce można sprawdzić historię serwisowania Citroena?
    Jeżeli tak, to gdzie? Gdzie można sprawdzić papiery?
    Pzdrw

    Franc "Rowery Poziome Rule"
    --

    IMK P8 (SWB ASS/USS) under construction
    On the road again: Gbike-3 SWB, ASS, FWD by Gemsi, Yesss

  • 2. Data: 2012-08-06 11:02:49
    Temat: Re: Jak i co sprawdzić w Citroenie przed zakupem?
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-08-06 10:51, Franc pisze:
> [...]
    > nim. Czy po Vinie w Polsce można sprawdzić historię serwisowania Citroena?
    > Jeżeli tak, to gdzie? Gdzie można sprawdzić papiery?

    VIN łatwo sobie rozkodować i zobaczyć co ma za fabryczne wyposażenie

    http://services.prosoftware.pl/pvin/

    Natomiast co do serwisowania to Peugeot ma tylko wpisy z napraw, brak
    info o przeglądach. Nie wiem jak to wygląda w Cytrynie ale pewnie jest
    podobnie.
    Można spróbować przez telefon do ASO może coś powiedzą. W Peugeocie
    podają praktycznie bez problemu jak są jakieś wpisy (kiedy, przy jakim
    przebiegu i co było wymieniane). Jeżeli auto z Polski to dzwoń do ASO w
    którym było serwisowane...

  • 3. Data: 2012-08-06 23:08:02
    Od: PB <p...@b...pl>

    Mon, 6 Aug 2012 08:51:26 +0000 (UTC), na pl.misc.samochody, Franc
    napisał(a):

> [...]
    > nim. Czy po Vinie w Polsce można sprawdzić historię serwisowania Citroena?
    > Jeżeli tak, to gdzie? Gdzie można sprawdzić papiery?

    Drogi kolego. Nie ma nic pewnego. Obejrzyj to:
    http://www.youtube.com/watch?v=uveaiKmIb34

    a zrozumiesz że nawet telefon do ASO nic nie da jeśli handlarz zdolny.

    Żebyś jednak miał świadomość rzeczywistości - w piatek kupiłem C4 GP
    1.6HDi, ściąganego z FR - poeasingowy. Trzylatek ma 124 tys.km. na
    szafie i doskonały stan techniczny co zweryfikował serwis. Nie szukaj
    więc tanich okazji bo one nie istnieją...

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA
    BMW 325TDS Mpakiet BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

  • 4. Data: 2012-08-07 16:14:09
    Od: PH <p...@...ustach.abl>

    W dniu 2012-08-06 23:08, PB pisze:
> [...]
    > szafie i doskonały stan techniczny co zweryfikował serwis. Nie szukaj
    > więc tanich okazji bo one nie istnieją...

    Ten Pan ma rację.

  • 5. Data: 2012-08-07 19:59:45
    Od: Auto-Kradex <a...@i...invalid>

> [...]
    > szafie i doskonały stan techniczny co zweryfikował serwis. Nie szukaj
    > więc tanich okazji bo one nie istnieją...

    A to odemnie! Interesy z panem to trzysta pszyjemnoś!
    pozdrawiam

    --
    Kópie karzde ałto za gotufke
    Dojazd do klijęnta darmowy

  • 6. Data: 2012-08-08 11:44:31
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 6 Aug 2012 23:08:02 +0200, PB napisał(a):

> [...]
    > szafie i doskonały stan techniczny co zweryfikował serwis. Nie szukaj
    > więc tanich okazji bo one nie istnieją...

    Witam,

    Przybliż proszę sprawę takiego zakupu - jaki wypas, ile Cię ta impreza
    wyniosła.

    PS.
    Citroen na trigerze padł? W ogóle triger nie daje już newsów (dawno-dawno
    nie zaglądałem)...

    --
    Franc

  • 7. Data: 2012-08-08 12:05:48
    Od: PB <p...@b...pl>

    Wed, 8 Aug 2012 11:44:31 +0200, na pl.misc.samochody, Franc
    napisał(a):

    > Przybliż proszę sprawę takiego zakupu - jaki wypas, ile Cię ta impreza
    > wyniosła.

    Z wypasu nie ma:
    - szyby w dachu
    - osobno otwieranej szyby w tylnej klapie
    - elektyrki foteli
    - ekranu video
    - pneumatyki tylnej osi

    Poza tym wszystko, dwukolorowe wnętrze, navi MyWay, Bluetooth, obsługa
    fona, 7 miejsc, radary cofania i co tam jeszcze mu wymyślili.

    Brutto 48 kzł. I z racji przebiegu mówię że nie ma co szukać auta tej
    klasy z przebiegiem 30kkm w cenie okazyjnej bo takich nie ma. Co
    ładnie widać w filmie do którego dałem link. Samochód spokojnie zrobi
    i 300 tys. trzeba tylko zadbać.

    > PS.
    > Citroen na trigerze padł? W ogóle triger nie daje już newsów (dawno-dawno
    > nie zaglądałem)...

    Działa, ale mało kto tam zagląda;-(((

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA, BMW 325TDS MLine BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

  • 8. Data: 2012-08-08 13:20:10
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 8 Aug 2012 12:05:48 +0200, PB napisał(a):

    > Z wypasu nie ma:
    > - szyby w dachu
    > - osobno otwieranej szyby w tylnej klapie
    > - elektyrki foteli
    > - ekranu video
    > - pneumatyki tylnej osi
    Do przeżycia... Szkoda zwłaszcza tej szyby w dachu.. :-)

    > Poza tym wszystko, dwukolorowe wnętrze, navi MyWay, Bluetooth, obsługa
    > fona, 7 miejsc, radary cofania i co tam jeszcze mu wymyślili.
    A xenony ma?
    W moim C4 brakuje mi właśnie xenonów (mam przeświadczenie, że lepiej
    widać).

    Jak sprawuje się 1.6 HDI? Nie za słabo?

> [...]
    > klasy z przebiegiem 30kkm w cenie okazyjnej bo takich nie ma. Co
    > ładnie widać w filmie do którego dałem link. Samochód spokojnie zrobi
    Oczywiście, że nie ma. Ja to wiem, dlatego na spokojnie się rozglądam.
    Interesuje mnie C4 GP z racji rodziny (2+2) i potrzeby komfortowego
    spakowania się na wyjazd (zamiast odkręcania kółek w wózku, pakowania
    bagażnika niczym w terisie).

    news.triger.com.com?
    Jakoś 40tude nie chce mi pobrać.

    --
    Franc

  • 9. Data: 2012-08-08 13:21:10
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 8 Aug 2012 13:20:10 +0200, Franc napisał(a):

    > news.triger.com.com?
    news.triger.com.pl - tfuuu

    --
    Franc

  • 10. Data: 2012-08-08 14:51:51
    Od: PB <p...@b...pl>

    Wed, 8 Aug 2012 13:20:10 +0200, na pl.misc.samochody, Franc
    napisał(a):

    > A xenony ma?

    aaa, nie ma - o tym zapomniałem.

    > W moim C4 brakuje mi właśnie xenonów (mam przeświadczenie, że lepiej
    > widać).

    Nieco lepiej, miałem xenony w Safrane. Natomiast nowoczesne światła
    nie są wcale od xenonów gorsze, tym bardzije przy tak dużym odbłyśniku
    jak w Picasso.

    > Jak sprawuje się 1.6 HDI? Nie za słabo?

    110KM. Może i niedużo, ale to jednak diesel. Dupska nie urywa, daje
    się jeździć. Tutaj nie bardzo miałem niestety wybór, bo wolałbym
    2.0HDi. Za to mało palący.

    > news.triger.com.com?
    > Jakoś 40tude nie chce mi pobrać.

    news.triger.com.pl - port 119 i musi pobrać grupy.