-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q14gi3$8hd$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <q14gi3$8hd$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
Date: Wed, 9 Jan 2019 12:01:11 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 17
Message-ID: <5c35d4ba$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.122.52
X-Trace: 1547031738 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 501 83.26.122.52:49162
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1647
X-Received-Body-CRC: 4258992770
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647913
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:q14gi3$8hd$...@n...news.atman.pl...
>Tak sobie obczajam jako laik budowę skrzyni CVT.
>Czy ja dobrze widzę, że ten "pasek klinowy" odpowiadający za
>przełożenie, nie ciągnie, tylko pcha?
>To znaczy, w przeciwieństwie do standardowych pasków, nie pracuje na
>rozciąganie, tylko na ściskanie?
Raczej nie.
Owszem, sklada sie z blaszek i scisnac sie nie da, ale elastyczny jest
i sie wyboczy.
A i kolo pasowe dobrze dziala na ciagniecie, ale fatalnie na pchanie
...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.19 12:27 robot
- 09.01.19 12:34 Jacek Maciejewski
- 09.01.19 12:56 robot
- 09.01.19 13:03 robot
- 09.01.19 13:10 robot
- 09.01.19 13:44 Jacek Maciejewski
- 09.01.19 13:46 Jacek Maciejewski
- 09.01.19 13:59 Michał Jankowski
- 09.01.19 14:03 Jacek Maciejewski
- 09.01.19 14:10 Mateusz Viste
- 09.01.19 14:42 viktorius
- 09.01.19 14:44 robot
- 09.01.19 14:48 robot
- 09.01.19 14:54 Michał Jankowski
- 09.01.19 15:39 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie