  • 281. Data: 2010-11-06 15:59:53
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message
    news:ib2vek$n7u$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak też zamierzam, ale tylko po to żeby dementowac głupoty które
    > wypisujesz.

    Postaraj się tylko dokładnie zrozumieć to co przeczytasz zanim
    zaczniesz dementować bezmyślnie coś, czego nie rozumiesz :-P

  • 282. Data: 2010-11-06 16:09:53
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Postaraj się tylko dokładnie zrozumieć to co przeczytasz zanim
    > zaczniesz dementować bezmyślnie coś, czego nie rozumiesz :-P

    Bardzo dokładnie rozumiem kolejne wcielenie expierda i dlatego zamierzam z
    tym walczyc do samego końca.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 283. Data: 2010-11-06 17:58:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message

    > Bardzo dokładnie rozumiem kolejne wcielenie expierda
    > i dlatego zamierzam z tym walczyc do samego końca.

    Jak Don Quixote z wiatrakami? W roli Sancho Panza proponuję
    abyś dobrał sobie DoQ który będzie Ci na osiołku przytakiwał :-)

    Walczysz ze swoimi wyobrażeniami - nie jestem ekspertem,
    nie znam się na samochodach. Każda moja naprawa czy obsługa
    samochodu jest jednostkowym sukcesem lub porażką i nikogo
    nie zamierzam ani nie próbuję tu na grupie pouczać...
    Wrażenie o tym że zgrywam pouczającego wszystkich eksperta
    to Twoje urojenia - wynik jakiejś obsesji, chorej wyobraźni, jak
    u Don Quixote... :-) A więc walcz, walcz - może coś wywalczysz :-)))

  • 284. Data: 2010-11-06 18:03:02
    Od: "kml" <f...@g...lp>

> [...]
    > to Twoje urojenia - wynik jakiejś obsesji, chorej wyobraźni, jak
    > u Don Quixote... :-) A więc walcz, walcz - może coś wywalczysz :-)))

    Zawsze warto walczyć z krzewieniem zabobonów zwłaszcza, kiedy osoba która
    siedzi przy klawiaturze pisze bez opamiętania swoje doczesne odkrycia i
    przemyślenia w tematach o których nie ma elementarnego pojęcia.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 285. Data: 2010-11-06 18:35:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-06 18:03, kml pisze:

    > Zawsze warto walczyć z krzewieniem zabobonów zwłaszcza, kiedy osoba
    > która siedzi przy klawiaturze pisze bez opamiętania swoje doczesne
    > odkrycia i przemyślenia w tematach o których nie ma elementarnego pojęcia.

    Tym bardziej jak ów fachura dopiero niedawno odkrył różnice w
    "gatunkach" płynów hamulcowych ;>

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 286. Data: 2010-11-07 14:17:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message

    > Zawsze warto walczyć z krzewieniem zabobonów zwłaszcza,
    > kiedy osoba która siedzi przy klawiaturze pisze bez opamiętania
    > swoje doczesne odkrycia i przemyślenia w tematach o których
    > nie ma elementarnego pojęcia.

    Jaki zabobon Twoim zdaniem krzewię pisząc tu na grupę?

  • 287. Data: 2010-11-07 14:17:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Tym bardziej jak ów fachura dopiero niedawno odkrył różnice w "gatunkach"
    > płynów hamulcowych ;>

    Znowu masz urojenia.

  • 288. Data: 2010-11-08 11:05:44
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-04 00:53, Pszemol pisze:
    > "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Najwyraźniej nie wchodzi aż tak głęboko w szczegóły procesów fizycznych.

    Cisnienie max. masz ok 80 bar. Przelicz teraz sobie nacisk klockow
    (rozklada sie to na dwa klocki, powiedzmy, ze rownomiernie) na cm2.
    Otrzymana liczba nie bedzie szokujaca.
    Dla tylu przyjac nalezy w uproszczeniu 50-70% cisnienia (korektor)
    Najpierw liczymy, potem sie madrzymy. To dobra zasada.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 289. Data: 2010-11-08 13:16:17
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Jaki zabobon Twoim zdaniem krzewię pisząc tu na grupę?

    Nacięcia na tarczach hamulcowych niszczą klocki. Pierwszy z brzegu przykład
    twojej radosnej twórczości.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 290. Data: 2010-11-08 14:13:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message

    > Nacięcia na tarczach hamulcowych niszczą klocki.
    > Pierwszy z brzegu przykład twojej radosnej twórczości.

    Nigdzie nie napisałem że niszczą klocki - to tylko Twoja
    prywatna interpretacja (niewłaściwa) tego co przeczytałeś.

    Podaj więc cytat gdzie piszę że niszczą klocki albo odszczekaj
    te kłamstwa!