  • Data: 2010-11-02 05:21:54
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message
    news:4ccf4f45$1@news.home.net.pl...
    > W niczym, polecali na forum takie, pisali, że szybciej i lepiej się
    > chłodzą, przez co ryzyko pokrzywienia tarcz jest niższe, lepiej też
    > hamują. Więc ta różnica w cenie, to ~ połowa kosztu przesyłki.
    > A po co kupować 2 razy i płacić 2 razy za przesyłkę?

    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego, że tarcz nacinanych
    i wierconych nie produkuje się po to aby dłużej pracowały tylko
    po to, aby lepiej hamowały w trudnych warunkach (rajdy).

    Jeśli zależało Ci na trwałości to zrobiłeś zły wybór bo nacięcia
    w tarczach są zaprojektowane do skutecznego skrobania klocków.