eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak dbac o automatyczna skrzynie biegowRe: Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 26 Jan 2011 20:22:43 +0100
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow
    References: <ihjos0$rgr$1@inews.gazeta.pl> <ihk054$kk5$1@inews.gazeta.pl>
    <4d3dcb01$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihki3l$gfh$1@inews.gazeta.pl>
    <4d3de1b3$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihlkrf$2vj$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4d3eae1d$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihooul$osd$1@inews.gazeta.pl>
    <4d40652c$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihpql5$80a$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <ihpql5$80a$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <4d407483$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.16.130.26
    X-Trace: 1296069763 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2437 83.16.130.26:2013
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2345676
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-01-26 19:54, Kuba (aka cita) wrote:
    >
    > Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    > news:4d40652c$0$2490$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Czasem (może nie rzadko) lubię pojeździć dynamicznie i nieco obawiam
    >> się faktu, że automat zmienia biegi nie w tym momencie w którym bym
    >> chciał... czasem chcę pociągnąć wysoko silnik przez dłuższą chwilę, bo
    >> wiem, że zmiana biegu jest nieopłacalna... albo specjalnie pojechać na
    >> niskich, ponieważ jest bardzo ślisko.
    >
    > no ale zdajesz sobie sprawe, ze każda skrzynia daje możliwość
    > zblokowania biegu na konkretnym przełożeniu i nie przerzuci wtedy na
    > wyższy, dopóki sam tego nie zrobisz.

    W jaki sposób odbywa się blokada ? Dowolny bieg można zablokować ?
    Zależy to od typu skrzyni ?
    Do czego zmierzam: Czy każdą skrzynię da się przestawić w tryb
    sekwencyjny ?

    Załóżmy, że chce zrobić aaltonena i muszę wrzucić bieg jeszcze czasie
    toczenia w przeciwnym kierunku... co wtedy ?

    > Nie wspominam już o tiptronikach, DSG z łopatkami itd...

    Z łopatkami nie miałęm do czynienia. Zastanawiam się, czy się sprawdzają
    przy "energicznym" manerwrowaniu... w rajdach jednak używają wajchy z
    boku (sekwencyjna) albo manuala. Jakiś powód musi tego być.

    > Troche gorzej z utrzymaniem wysokiego biegu na niskich obrotach, ale w
    > Omedze np. mam możliwość ruszenia na III biegu i póki nie przekrocze
    > 90km/h to skrzynia biegu nie zmieni.

    Tzn ta blokada o które pisałeś wyżej, nie funkcjonuje wtedy ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: