  • Data: 2011-01-27 07:54:11
    Temat: Re: Jak dbac o automatyczna skrzynie biegow
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-26 21:26, Yans van Horn pisze:

    > A ile tej wody masz w szybach ? :-)

    Praktycznie nic.
    A ty uwazasz, ze mozna rozmrazac tylko cos co zawiera w sobie wode?
    Niezly kretyn z ciebie.

    > A Ty nadal w kółko to samo :-)

    Juz sie nie motaj idioto.

    > Aa... czyli nie mogę gustować np. w małych samochodach i uważać duże za
    > niepotrzebnie wielkie, paliwożerne itp ? :-)))

    Gustuj sobie w czym chcesz, to co pisles to nie byly twoje gusta tylko
    wyrazne i durne zarazem tezy na temat ASB.
    Po prostu pierdolisz bzdury, nie potrafisz ich potem obronic to
    zaslaniasz sie gustem :P

    > Juz Ci napisałem. Zapytaj innej osoby :-)

    O co i po co.
    Wyraznie widac co napisales, widac tez, ze potem temu zaprzeczyles, i
    widac tez, ze na cytat zreagowales jak typowy kretyn.
    Mozesz sobie zaklinac rzeczywistoc, ale i tak jej nie zmienisz.

    > Musisz zdecydować się w końcu. Przed chwilą pisałęś, że jechałęm raz a
    > teraz, że kilka razy... to w końcu ile ? :-)

    Nic nie musze, ty to moze raz siedziales w takim samochodzie, ale nawet
    jakbys siedzial trzy razy, to i tak by bylo z malo.
    Szkoda tylko, ze twoj mozdzek tego nie ogarnia.

    --
    Karolek