  • Data: 2010-05-16 02:22:10
    Temat: Re: Jadę prosto, ale w prawo ;)
    Od: Adas Miauczynski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Maj, 14:34, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:
    > W Katowicach jak jeżdżę, dwa razy mam sytuację, że jadę pasem prosto, który
    > się rozwidla, albo - co ciekawsze - skręca w lewo, a ja jadąc prosto wg
    > znaków poziomych na pasie jadę jednak w prawo.
    >
    > Samochodów zawsze dużo, nikt nie sygnalizuje skrętu, to i ja przestałem się
    > wydurniać. W praktyce - kto wszyscy jadą gdzie chcą, dość płynnie, tylko
    > przy zjeździe do tunelu trochę bajzel jest.
    >
    > Co robić, sygnalizować skręt wg znaków poziomych, czy olewać?

    Ja ma dokładnie takie same odczucia w tym miejscu:
    http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=ing&loc=katowice&
    Submit=Szukaj&long=19.01883305&lat=50.2652916&type=2
    &scale=1b&svActive=false

    Mam na myśli lewy pas - ten na którym znajduje się biały van. Jestem
    chyba jedyną osobą, która włącza prawy kierunkowskaz gdy przejeżdzam
    przez to skrzyżowanie chcą dojechać do ronda (a nie zjechać do
    tunelu). Zresztą co bardziej odważni potrafią z prawego pasa
    przeskoczyć na zjazd w kierunku tunelu :-)