  • Data: 2010-05-16 17:41:51
    Temat: Re: Jadę prosto, ale w prawo ;)
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Adas Miauczynski wrote:

    > Ja ma dokładnie takie same odczucia w tym miejscu:

    http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=ing&loc=katowice&
    Submit=Szukaj&long=19.01883305&lat=50.2652916&type=2
    &scale=1b&svActive=false

    > Mam na myśli lewy pas - ten na którym znajduje się biały van. Jestem
    > chyba jedyną osobą, która włącza prawy kierunkowskaz gdy przejeżdzam
    > przez to skrzyżowanie chcą dojechać do ronda (a nie zjechać do
    > tunelu).

    A co w tym dziwnego?
    Zmieniasz pas, to włączasz.
    Masz skręt w lewo, skrzyżowanie, jazdę na wprost i rozwidlenie pasa.
    Jedziesz na prawo z lewego pasa, to sygnalizujesz.
    Proste.

    --
    Bydlę