  • Data: 2011-07-07 23:47:36
    Temat: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozrząd założony na oryginalnych przyrządach blokujących.
    > Czujnik zderzeniowy sprawdziłem - ok.

    w zasadzie wszystko inne powinno wywalic bledy na kompa.
    biorac pod uwage zaplon samoczynny i ze nic nie spieprzyles z kablami
    podczas rozebrania góry silnika(a spieprzenie objawiloby sie bledami ze
    wtryskiwacz ma otwarty obwod) to nie mam pojecia.

    tam do zaplonu potrzeba jedynie paliwa i kompresji. zakladajac ze nic nie
    spieprzyles przy zakladaniu dzwigienek i ze kompresja jest, to jedynie
    jeszcze dawkowanie paliwa moze nie istniec.
    a) brak paliwa:) ale da blad na kompa ze cisnienie na listwie za niskie
    b) wtryskiwacze uszkodzone - ale wszystkie naraz? da blad na kompa ze obwod
    otwarty lub rezystancja niewlasciwa
    c) wtryski podaja paliwo w niewlasciwej fazie. ale tu mowisz ze ustawiles
    rozrzad prawidlowo oryginalna blokada.
    nie ma wala albo ustawiles rozrzad o 180 stopni odwrotnie i leje paliwo na
    wydechu a nie sprezaniu (bo rozrzad obrocony). nie mniej jednak swad diesla
    powinienes byc w stanie wyczuc w tej sytuacji. biorac pod uwage ze to common
    rail to objaw bardzo pasuje (dlatego ze kazdy wtryskiwacz jest sterowany
    osobno). bledow nie widac bo dla komputera wszystko cacy, czyjnik gmp
    dziala, przeplyw powietrza jest,wtryskiwacze dzialaja...tylko nie wtedy gdy
    powinny.

    upewnij sie ze nie da sie z oryginalna blokada zalozyc rozrzadu dokladnie
    180 stopni obroconego.
    albo zalozyles rozrzad i owszem ale zabek nie w te strone (tyle ze
    powinienes slyszec nieco inna prace silnika podczas uruchamiania.