  • 111. Data: 2009-09-28 17:32:21
    Temat: Re: JPEG vs RAW - Dynamic Range | 450D
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    nb pisze:

    > Buuu... a już byłem dumny, że sam to wymyśliłem...
    > A wyostrzanie osobno na luminancji też już jest?

    Wszystko jest. Nobla nie dostaniemy :(

    > Również po to czytam newsy, żeby nie wyważać otwartych drzwi.

    I czasem można się rozczarować :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 112. Data: 2009-09-28 19:39:23
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Chcesz porozmawiać o sensie podłączania monitorów z matrycami TN do
    > Parhelii? ;)

    O niczym innym nie mazę ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 113. Data: 2009-09-28 19:48:29
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    > O niczym innym nie mazę ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Mikolaj
    może nie na temat.
    Przypomniał mi się wierszyk z dzieciństwa: "mazi, mazi, bo mi oko wyłazi"

  • 114. Data: 2009-09-28 20:07:14
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 28 of Sep 2009 19:32, Janko Muzykant wrote:

    > Wszystko jest. Nobla nie dostaniemy :(

    Moje trzy kolejne odkrycia/teorie okazywały się być znane
    już 900, 200 i 40 lat temu. Mam nadzieję, że każde następne
    może być z przyszłości, czyli nobel :-)

    > I czasem można się rozczarować :)

    Ale zabawy też jest trochę (dzisiaj ze dwa razy mało szwy nie puściły)

    --
    nb

  • 115. Data: 2009-09-28 20:09:18
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    >jak to jest ? :
    >obydwa zdjecia sa w JPEG i na jednym widzi niebo a na innym nie widzi
    >nieba.?
    >Obydwa sa TAK SAMO OSMIO BITOWE.

    Fakt. Ale jeden zanim stał się JPG został ręcznie skorygowany w 12 bitach.

    >a wiec odpowiedz na pytanie nie lezy w roznicy bitow 16- 8 a w czyms
    >innym !!
    >pomyslcie.

    Owszem. W zastosowaniu kwantyzatora optymalnego. Kryterium optymalizacji
    ustawia tu człowiek siedzący przy kompie.

    >nie che mi sie kazdego z was prostrowac.

    Na całe szczęście

    >RAWU nie widac - Raw to tylko zapis w postaci binarnej w zasadzie
    >przebiegow napiec na pixelach matrycy.

    A JPG widać???

    >Pipcycie tak od rzeczy , ze az sie bebechy przewracaja.

    Dzięki za pouczenie.

  • 116. Data: 2009-09-28 20:42:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Nibisz wrote:

    > Dlaczego uważasz, że jest to nierzeczywiste przekształcenie? Czyz HDR
    > nie jest właśnie po to, aby pokazać na monitorze obraz w sposób w
    > którym widzi się go w naturze?
    > Oko potrafi kompensować oświetlenie. Podczas składania obrazu HDR,
    > robi sie dokładnie to samo.

    patrzę ocyma i nie widziałem nigdy takiego gówna jak na 95% hdrów pokazanych
    w sieci.

  • 117. Data: 2009-09-28 20:50:19
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor wrote:
    > patrzę ocyma i nie widziałem nigdy takiego gówna jak na 95% hdrów
    > pokazanych w sieci.

    A te 5%?

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 118. Data: 2009-09-29 08:12:42
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 28 Sep., 22:50, "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    jesli ktos ma w glowie szambo to nic innego zobaczyc nie moze.

  • 119. Data: 2009-09-29 08:24:21
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    XX YY wrote:

    > jesli ktos ma w glowie szambo to nic innego zobaczyc nie moze.

    Coś Irasiad dzisiaj zdenerwowany?!

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 120. Data: 2009-09-29 08:32:27
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    XX YY pisze:

    > jesli ktos ma w glowie szambo to nic innego zobaczyc nie moze.

    Kolejna błyskotliwa myśl z twojej strony. Może powinieneś zostać
    politykiem? Marnujesz się tutaj.